خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شورای خلیفه‌گری ارامنه از شهرداری منطقه ۵ اصفهان قدردانی کرد

مسئولان خلیفه‌گری از نزدیک شاهد زحمات شبانه روزی و خدمات ارزشمند شهرداری در این زمینه بوده‌اند و ما از پروردگار مهربان برای آن بزرگواران، سلامتی، سعادت و توفیق خدمت مستمر خواستاریم.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)؛ پیشوای مذهبی و شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران از خدمات ارزشمند شهرداری اصفهان در حوزه‌های مختلف شهری و مدیر شهرداری منطقه ۵ اصفهان، در زمینه پیش‌برد طرح توسعه پروژه‌های عمرانی و ارتقای کیفیت و زیباسازی فضای شهری که باعث افزایش آرامش و نشاط عمومی و ارتقای سلامت روانی-جسمانی شهروندان و گردشگران می‌شود، قدردانی کرد.

اسقف اعظم سیپان کاشجیان گفت: از مدیریت شهری کمال تشکر را دارم به دلیل روشنایی اماکن تاریخی به ویژه نورپردازی دیوار خارجی و برج ساعت کلیسای وانک که در شب جلوه این بنای باشکوه را دوچندان و دل‌انگیزتر کرده است.

او ادامه داد: مسئولان خلیفه‌گری از نزدیک شاهد زحمات شبانه روزی و خدمات ارزشمند شهرداری در این زمینه بوده‌اند و ما از پروردگار مهربان برای آن بزرگواران، سلامتی، سعادت و توفیق خدمت مستمر خواستاریم.

امید است که با همبستگی و اتحاد میان این شورا، مردم محله و مسئولان با درایت شهرداری، این روند بالنده و رو به رشد همچنان ادامه پیدا کند.

منبع اصفهان زیبا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.