خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اتحاد بی‌سابقه شیعه و سنی در هند برای کمک به نیازمندان

علمای شیعه و سنی در اقدامی بی‌سابقه به کمک نیازمندان و افرادی که از کرونا آسیب دیده بودند، رفتند که این فعالیت سبب اتحاد بیشتر مسلمانان در هر دو مذهب و احیای حس تعاون و ایثارگری شد.

به گزارش ردنا (ادیان ‌نیوز)؛ علمای شیعه و سنی در اقدامی ستودنی و بی‌سابقه که منجر به اتحاد پیروان این دو مذهب شده است، به نیازمندان این کشور و همچنین افرادی که به دلیل کرونا بیکار شده و آسیب دیده‌اند، کمک کردند.

این اقدام تأثیر مثبتی در سراسر هند به جا گذاشت و کمک‌های مورد نظر به مسلمانان اختصاص نداشت و همه نیازمندانی که پیرو سایر ادیان و مذاهب بودند را نیز در بر می‌گرفت.

مناطق مسلمان‌نشین از جمله اماکنی بود که علمای شیعه و سنی در راستای این کمک آنها را مورد توجه قرار دادند. این کمک‌های گسترده علاوه بر اینکه از نظر مالی صورت گرفت، اثرات فرهنگی بسیار خوبی را نیز به همراه داشت.

کمک به همه پیروان ادیان و مذاهب مختلف در هند از سوی علما و پیروان شیعه و سنی سبب احیای تعاون و حس ایثار و فداکاری در میان مسلمانان شد و تقویت اتحاد شیعه و سنی را به دنبال داشت.

همچنین علمای شیعه و سنی در راستای انجام این اقدامات خیرخواهانه، از فضای مجازی برای تبلیغ و کمک به نیازمندان نیز استفاده کردند که اقدامی بی‌سابقه بود.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.