خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

افشاگری سازمانی یهودی از مشارکت وزیر اماراتی در کنفرانس مجازی درباره ادیان

کمیته یهودی-آمریکایی اعلام کرد که وزیر مشاور در امور خارجه امارات در نشست مجازی این سازمان درباره ادیان که بین تاریخ ۱۴ تا ۱۸ ژوئن به صورت مجازی برگزار خواهد شد شرکت می‌کند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، کمیته یهودی-آمریکایی در توییتی فاش کرد: ما در نشست مجازی ۲۰۲۰ که بین ۱۴ تا ۱۸ ژوئن برگزار می‌شود میزبان انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات خواهیم بود. وی درباره تلاش‌های امارات برای تقویت ثبات منطقه‌ای و همکاری میان ادیان در مذاکرات تاریخی با جیسون ایزاکسون، مدیر روابط بین المللی کمیته بهودیان آمریکا گفتگو خواهد کرد.

جولی لینارز، مسئول شبکه‌های ارتباط اجتماعی در این کمیته این اتفاق را “تاریخی” دانست و گفت: “تقویت روابط میان یهودیان و مسلمانان مهم‌ترین وظیفه دینی در عصر ما است. امارات شریک شجاعی است!”

امارات اخیرا دو هواپیمای حامل کمک‌های پزشکی‌ را به فرودگاه بن گوریون اسرائیل فرستاد. این کمک‌های پزشکی برای فلسطینی‌ها ارسال شده بود اما تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که با آن‌ها هماهنگی صورت نگرفته است. تشکیلات خودگردان فلسطین این کمک‌ها را تحویل نگرفت.

منبع ایسنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.