خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برگزاری هجدهمین کنگره زرتشتیان آمریکای شمالی به تعویق افتاد

با توجه به همه گیری ویروس کرونا و بیماری کووید-۱۹، زمان برگزاری هجدهمین کنگره زرتشتیان آمریکای شماره به تعویق افتاد و در سال ۲۰۲۴ برگزار می شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، فدراسیون انجمن های زرتشتی آمریکای شمالی(فزانا) پس از گفتگو و مذاکره با انجمن زرتشتیان هوستون و کمیته برگزاری هجدهمین کنگره زرتشتیان آمریکای شمالی تصمیم گرفته است که این کنگره به تعویق بیفتد. پیش از این قرار بود که کنگره NAZC2020 در دی ماه ۱۳۹۹ برگزار شود.

فزانا اعلام کرده است که با وجود تحمل خسارتهای مالی و مشکلات دیگر، اما با توجه به اهمیت سلامتی و ایمنی و رفاه زرتشتیان، این تصمیم گرفته شده است.

بدین ترتیب فدراسیون انجمن های زرتشتی آمریکای شمالی ضمن سپاسگزاری از برگزارکنندگان و نیک اندیشان هجدهمین کنگره زرتشتیان آمریکای شمالی اعلام کرده است که این کنگره در سال ۲۰۲۴  و پس از برگزاری دوازدهمین کنگره جهانی زرتشتیان که در سال ۲۰۲۲ در نیویورک برگزار می شود، انجام می شود.

گفتنی است، پیش از این نیز انجمن زرتشتیان واشنگتن و حومه اعلام کرد که هفدهمین دوره بازی های زرتشتیان را یک سال به تعویق می اندازد. این مسابقات قرار بود در تیر ماه سال جاری در واشنگتن برگزار شود.

منبع برساد
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.