خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اعتراف تبشیری‌ها به نقض قوانین

با گذشت حدود یک ماه از تصویب ماده قانون مکمل به قانون مجازات اسلامی در خصوص برخورد قانونی با اقلیت گرایی فرقه ای, جریان مسیحی تبشیری ماهیت خویش را آشمار نمود.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)، با گذشت حدود یک ماه از تصویب ماده قانون مکمل به قانون مجازات اسلامی در خصوص برخورد قانونی با اقلیت گرایی فرقه ای, این جریان مسیحی تبشیری بود که پیش از سایرین , ماهیت حقیقی خود را با انعکاس گزارشی در خصوص کیفیت و ابعاد اجرای قانون فوق آشکار کرد.

تبشیری ها نگران از تصویب این قانون مهم که مدت ها در نوبت تصمیم گیری قرار داشت, به زوایای محدودکننده و بازدارنده آن از رهگذر اشاره به بی قانونی های خویش اشاره کردند و این اعترافی بود ناخواسته.

تشکیل کلیسای زیرزمینی, اقدام به جاسوسی, هجمه به دین مبین اسلام و عناد با نظام, از جمله اعترافات رسانه این جریان است که با ابراز نگرانی از تصویب قانون ضدفرقه, فضا را برای تحرکات غیرقانونی خود تنگ می بیند.

جالب توجه آنکه همین قانون از سال ها قبل در کشورهایی مانند امریکا, فرانسه, آلمان و… اجرا می شود و هیچ انتقادی نسبت به آن ها وارد نبوده است اما در کشوری مانند ایران به عنوان ابزار عدم رعایت حقوق بشر مورد هجمه قرار می گیرد.

به هر حال یکبار دیگر هراس و نگرانی جریان تبشیری کار دستش داد.

منبع روشنگر
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.