خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سانسور جنایت‌های خانگی آمریکایی‌ها در رسانه‌های تبشیری

در حالی که رسانه‌های مسیحیت تبشیری که عمدتا از آمریکا اداره می شوند تا کنون درباره حوادث بسیار وحشتناک و قتل های فجیع خانوادگی در آمریکا یک بار هم خبری منتشر نکرده اند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، یکی از پرکاربردترین و مهمترین توصیه های دین مبین اسلام در جهت رشد و تعالی خانواده و در نهایت اجتماع، مباحث اخلاقی و متصل شدن بع صفات اخلاقی است.

این مقوله بسیار مهم چندی است به دلایل گوناگون در جامعه ما کمرنگ شده و رعایت اخلاق اسلامی در حدود بایسته و شایستهِ جامعه ای با فرهنگ و تمدن ایران اسلامی صورت نمی پذیرد.

از موضوعاتی که می تواند بیانگر این اتفاق ناپسند باشد، وقوع چند قتل در چند ماه گذشته است. این نوع رخدادها بیانگر ایجاد گسست در سطوح فرهنگی و اخلاقی است. از سویچی دیگر باعث شاد شدن دشمنانی می شود که خود سالیان دراز به بدترین شکلِ ممکن آلوده به چنین وقایع تلخی هستند.

در این بین نیز مسیحیان تبشیری به فکر ماهی گیری از آب گل آلوده افتاده اند و به تخریب آموزه های انسانی و مهمی چون غیرت، ناموس، خانواده و حیا در جامعه ایرانی پرداخته‌اند این حوادث برای آنان اگر آب نداشته باشد نان دارد.

این در حالی است که رسانه‌های مسیحیت تبشیری که عمدتا از امریکا اداره می شوند تا کنون درباره حوادث بسیار وحشتناک و قتل های فجیع خانوادگی در آمریکا یک بار هم خبری منتشر نکرده اند.

برای نمونه چندی قبل یک مرد امریکای تمام اعضای خانواده ۵ نفره خود را فقط بخاطر بیکار شدن از کار به قتل رساند و یا در کالیفرنیا فردی همسر و دو فرزندش را سلاخی کرده و به شکل وحشتناکی به قتل می رساند. در کلرادو و ماساچوست دو خانواده ۴ و ۶ نفره توسط مرد خانواده به طرز فجیعی به قتل می رسند و…

جالب اینجاست که این جنایت ها در سرزمینی به وقع پیوسته است که مسیحیان پروتستان بیشتر از نیم جمعیت را شامل می‌شوند و این اتفاقات ثمره رشد پروتستانتیزم در جامعه آمریکاست؛ اما گویا مسیحیت تبشیری توجه ای به این نکته ندارد و قرار است اشک تمساح برای خانواده ایرانی بریزد و همین کافیست برای اثبات بی اخلاقی این جریان انحرافی.

منبع رهپویان‌ هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.