خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حمله سایبری صهیونیست‌ها به نشست مجازی انجمن علمای فلسطین

نشست مجازی بررسی طرح اسرائیل برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری که از سوی انجمن علمای فلسطین و با استفاده از نرم‌افزار تصویری «زوم» (zoom) برگزار شد، از سوی صهیونیست‌ها مورد حمله سایبری قرار گرفت. 

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، این نشست ۱۲ تیرماه، با همکاری شعبه اتحادیه جهانی علمای مسلمان در فلسطین و با عنوان «اقدام اشغالگران اسرائیلی در الحاق سرزمین فلسطین، آثار و راه‌های مقابله با آن» و با حضور شماری از شخصیت‌های دانشگاهی، نمایندگان مجلس و علمای فلسطین و کشورهای مختلف جهان برگزار شد.

انجمن علمای فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: این نشست مجازی که از سوی شماری از رسانه‌های فلسطینی و بین‌المللی نیز در پخش بود، از سوی صهیونیست‌ها مورد حمله قرار گرفت و هکرهای اسرائیلی اقدام به پخش کلیپ‌هایی نامتعارف کردند که در نهایت منجر به توقف این نشست شد.

در این بیانیه آمده است که فلسطین از دریا تا رود سرزمین عربی و اسلامی است که تلاش‌ها برای محو هویت و مصادره اراضی آن، تأثیری بر تعلق عربی و اسلامی آن نخواهد داشت.

مروان ابوراس، رئیس انجمن علمای فلسطین و رئیس شعبه اتحادیه جهانی علمای مسلمان در فلسطین نیز در این باره گفت: تمامی گروه‌های فلسطینی در مقابل تصمیم اسرائیل برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری متحد و یکپارچه هستند.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.