خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بررسی نفوذ انجمن حجتیه در مراکز علمی و فرهنگی

نشست علمی «بررسی نفوذ انجمن حجتیه در مراکز علمی و فرهنگی» از سری برنامه‌های جشنواره مقدس نما به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه  تحلیلی – خبری ادیان نیوز (ردنا) نشست علمی «بررسی نفوذ انجمن حجتیه در مراکز علمی و فرهنگی» از سری برنامه‌های نخسیتن جشنواره ملی هنرهای گرافیکی مقدس‌نما برگزار می‌شود.

این نشست که چهار‌شنبه یکم مرداد ماه جاری، ساعت ۲۲ برگزار می‌شود، به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرامی جشنواره ملی هنرهای گرافیکی مقدس‌نما (moghadas_nama@) قابل مشاهده است.

«نفوذ انجمن حجتیه در مدارس، مراکز علمی و فرهنگی» از سوی «محمدصادق شهبازی»، پژوهشگر و تحلیلگر مسائل سیاسی و «محمدحسین بناکاران»، فعال فرهنگی در این نشست مجازی مورد بررسی قرار می گیرد.

یادآور می‌شود، نخسیتن جشنواره ملی هنرهای گرافیکی مقدس‌نما با شعار «فتنه بیدار است، پنهانی است» از ۲۱ فروردین تا ۳۱ تیرماه با هدف نقد تفکر و تشکیلات انجمن حجتیه در سه زمینه طراحی پوستر، کاریکاتور و موشن گرافی در حال برگزاری است.

ملیحه ترزفان

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.