خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سامان‌دهی محوطه آرامگاه حبقوق نبى(ع)

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تویسرکان از سامان‌دهی محوطه آرامگاه حبقوق نبی (ع) با همکاری دستگاه‌های مربوطه خبر داد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در جلسه‌ای که روز پنجشنبه، در محوطه آرامگاه حبقوق نبی(ع) به ریاست فرماندار و با حضور سایر مسئولان مربوطه برگزار شد، موضوع سامان‌دهی محوطه این بنای ارزشمند بررسی شد.

اسحاق ترکاشوند، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تویسرکان گفت: نگهداری، زیباسازی فضای سبز و نظافت محوطه توسط شهرداری، تأمین روشنایی و نورپردازی محوطه توسط اداره برق و شهرداری، ارائه طرح پیشنهادی محوطه‌سازی توسط اداره اوقاف و شهرداری به منظور بررسی توسط کارشناسان میراث فرهنگی بخشی از مصوبات این جلسه بود.

سیدرسول حسینی، فرماندار تویسرکان نیز هدف از تشکیل جلسه را رفع مشکلات محوطه و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این آرامگاه دانست و گفت: دستگاه‌های متولی این بنا برای انجام هرگونه طرح و پروژه، نیاز به اخذ استعلام و تأیید کارگروه‌های تخصصی از اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان دارند.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد اعتبار لازم برای تهیه طرح مطالعاتی و اجرای محوطه‌سازی ضلع شرقی آرامگاه در اختیار اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان قرار گیرد.

منبع میراث‌آریا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.