خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مرگ ۲۶ راهبه آمریکایی بر اثر کرونا

در پی ابتلای ۱۳ راهبه در صومعه‌ای در حوالی دیترویت، مجموع جان‌باختگان در میان راهبه‌ها در پی ابتلا به ویروس کرونا به ۲۶ نفر رسید.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در پی ابتلای ۱۳ راهبه در صومعه‌ای در حوالی دیترویت، مجموع جان‌باختگان در میان راهبه‌ها در پی ابتلا به ویروس کرونا به ۲۶ نفر رسید.

پیش از این هم هفت راهبه در نیویورک و ۶ راهبه دیگر در ویسکانسین در پی ابتلا به ویروس کرونا جان باختند. علی‌رغم تاکید راهبه‌ها بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در صومعه‌ها، آن‌ها همچنان به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند.

برخی از محدودیت‌هایی که پیش از این در نقاط مختلف آمریکا وضع شده بود، طی هفته‌های اخیر لغو شد. برخی از راهبه‌ها لغو محدودیت‌های وضع شده را عامل شیوع مجدد ویروس کرونا اعلام کرده‌اند.

البته برخی نیز از بی‌احتیاطی راهبه‌ها گفته‌اند؛ به گفته ای‌بی‌سی، راهبه‌ها به شیوع ویروس کرونا اهمیتی نمی‌دهند و نمی‌توانند خود را در خانه‌هایشان محدود کنند.

تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و  بیش از ۱۴۹ هزار نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند.

آمریکایی‌ها معتقدند که دونالد ترامپ نتوانسته به طور موثر با شیوع ویروس کرونا مبارزه کند. نارضایتی مردم آمریکا از عملکرد ترامپ در نظرسنجی‌های اخیر در این کشور و پیشتازی جو بایدن محسوس است.

منبع  افکارنیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.