خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اهانت به قرآن در اروپا محکوم است

رئیس امور دینی ترکیه:

رئیس امور دینی ترکیه با تأکید بر اینکه اهانت به قرآن کریم در اروپا نشان دهنده از بین رفتن عقل است، آن را دلیل آشکاری بر تبدیل شدن اسلام هراسی به دشمنی با اسلام دانست.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، علی ارباش، رئیس امور دینی ترکیه با تأکید بر اینکه اهانت به قرآن کریم در اروپا نشان دهنده از بین رفتن عقل است، آن را دلیل آشکاری بر تبدیل شدن اسلام هراسی به دشمنی با اسلام دانست.

وی در واکنش به پاره کردن قرآن کریم در نروژ بعد از حادثه سوزاندن نسخه ای از قرآن در سوئد، در صفحه توئیتر خود نوشت: تجاوزات و اهانت ها به قرآن، قابل قبول نیست و نمی توان آن را پذیرفت.

رئیس امور دینی ترکیه اشاره کرد: ما این اهانت را محکوم می کنیم و خواستار توقف فوری فعالیت نهاد هایی هستیم که اسلام را در قلب اروپا مورد هدف قرار می دهند و برای افزایش، خشم و نفرت علیه مسلمانان تلاش می کنند. باید آن ها به دستگاه قضائی تحویل داده شوند.

شایان ذکر است که یک فرد نروژی، در تظاهرات ضد اسلامی در اسلو پایتخت این کشور، قرآن کریم را پاره کرده و به صفحات آن جسارت کرد.

منبع: حوزه نیوز

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.