خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پرتکرارترین مداحان توییتر

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا باعث شد تا سبک و سیاق عزاداری‌های محرم امسال و به تبع آن نوع عزاداری برخی مداحان دستخوش تغییر شود.

لایف‌وب با پایش نظرات کاربران توییتر فارسی، از آغاز محرم تا یک روز پس از عاشورای حسینی، نسبت به ۲۴ نفر از مداحان کشور، به بررسی درصد توییت منتشر شده در خصوص شش نفر از مداحان دارای بیشترین محتوا در توییتر پرداخته است.

دلیل اختصاص بیش از ۵۰ درصد از محتواها پیرامون محمود کریمی، وجود هیئت سیار و روضه خوانی در کوچه پس کوچه‌های تهران و همچنین حضور در منزل شهید سلیمانی و اتفاق جالب توجه روضه خوانی وی در جمع مردم کوره‌پزخانه‌های جنوب تهران بود.

۲۳.۵ درصد از محتواها نیز مربوط به مهدی رسولی و حضور وی در بین مردم و مزار شهدای شهر زنجان و همچنین ابراز علاقه کاربران به یکی از مداحی‌های پرطرفدارش بوده است.

پرتکرارترین مداحان توییتر

میثم مطیعی، سید مجید بنی فاطمه، محمدحسین پویانفر و سیدرضا نریمانی در رتبه‌های بعدی مداحان پرتکرار توییتر فارسی قرار گرفتند.

منبع: کانال رصدوتحلیل

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.