خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

هشدار سراسقف قدس درباره بحرانی‌بودن وضعیت غزه

سراسقف مسیحیان ارتدوکس قدس اشغالی ضمن هشدار نسبت به وضعیت بسیار بحرانی در نوار غزه خواستار مداخله برای پایان دادن به محاصره این منطقه شد. 

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، «عطاءلله حنا»، سراسقف مسیحیان ارتدوکس قدس اشغالی در گفت و گویی مطبوعاتی در این باره اظهار کرد: ما هر روز نامه‌ها و تماس‌های متعددی از هموطنان خود در نوار غزه دریافت می‌کنیم که از وضعیت خود به ویژه سختی‌هایی که در اثر شیوع ویروس کرونا بر آنها وارد شده است، می‌گویند.

وی با اشاره به این که بیان این رنج‌ها و وضعیت بحرانی انسانی این منطقه در سخن نمی‌گنجد، گفت: هموطنان ما در نوار غزه که از این بیماری و پیامدهای آن و در اصل از محاصره و سیاست‎های ظالمانه رژیم اشغالگر رنج می‌برند، نیازمند کمک و یاری هستند.

سراسقف مسیحیان ارتدوکس قدس اشغالی خواستار برداشتن کامل محاصره غزه شد و از دستگاه‎های ذیربط خواست در شرایط کنونی و در سایه تصمیمات پیشگیرانه که به منظور پایان دادن به شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است، در کنار مردم غزه بایستند.

منبع: ایکنا

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.