خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مره صدق: توهین نشریه فرانسوی به قرآن کریم اوج وقاحت آن‌ها را نشان می‌دهد

نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم گفت: اهانت نشریه شارلی ابدو به قرآن کریم اوج بی‌ادبی و وقاحت این نشریه را نشان می‌دهد که با سوءاستفاده از نام آزادی به ارزش‌های میلیارد‌ها مسلمان اهانت می‌کند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، سیامک مره صدق، نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم، با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس قرآن کریم گفت: سازمان ملل باید طرحی را به تصویب برساند که توهین به اعتقادات جوامع جرم تلقی شود و ما بار‌ها این درخواست را در سازمان ملل مطرح کرده‌ایم.

وی افزود: اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به قرآن کریم در واقع اهانت به ارزش‌های میلیارد‌ها مسلمان است که ثمره‌ای جز ایجاد تفرقه به دنبال ندارد.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم خاطرنشان کرد: آزادی بیان زمانی معنای واقعی خود را دارد که در جهت آزادی اندیشه باشد و خدمتی را به مردم ارائه کند نه این که اهانت به دیگر جوامع را هدف خود بداند.

مره صدق تصریح کرد: پیروان ادیان الهی مبشران توحید در روی زمین هستند و به ارزش‌های یکدیگر احترام می‌گذارند.

وی افزود: توهین نشریه شارلی ابدو به قرآن کریم و موارد مشابه آن موجب کاهش هم‌زیستی بین جوامع و ایجاد نفاق میان گروه‌های مختلف مردمی در جهان می‌شود و اقدامی محکوم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.