خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مولوی فاضل حسینی: اهانت به پیامبر(ص) ریشه در ضعف و ناتوانی دشمن دارد

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: علما، اندیشمندان، اهل قلم و نویسندگان و امت اسلامی باید تلاش کنند مناقب و فضائل پیامبر اسلام(ص) را به جهانیان تبیین کنند و وجود نازنین ایشان را مانند چراغی برای هدایت بشریت آگاهی بخشند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، مولوی سید ابراهیم فاضل حسینی، عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگویی اظهار کرد: ابتدا اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) را محکوم می کنیم، قطعا این مسئله و اقدام زشت ذره ای از جایگاه و عظمت رسول خدا(ص) کم نخواهد کرد زیرا ایشان چراغ درخشنده جهان بشریت هستند.

وی افزود: امت اسلام باید انزجار و خشم خود را از این اقدام گستاخانه قویا اعلام دارند، نفرین خداوند متعال بر کسانی که این اقدامات قبیح را انجام می دهند؛ اهل معرفت و متفکرین باید فضائل و مناقب رسول الله را به جهان بشریت بشناسانند.

مولوی فاضل حسینی خاطرنشان کرد: علما و روحانیون جهان اسلام باید سیرت پاک رسول الله را برای امت ها بیان کنند، ما باید سیره و سنت پیامبر اسلام را عملا و علما به ملت های آزاده برسانیم، پیامبر اسلام (ص) دارای ویژگی های منحصر به فردی بودند که قرآن کریم در وصف ایشان می فرمایند: «اسوه الحسنه» الگویی نیکو و اخلاقی مملو از رحمت بودند.

وی افزود: کتاب های بسیاری در این زمینه منتشر شده است و نویسندگان زیادی در جهان اسلام این مناقب را به رشته تحریر در آورده اند؛ متاسفانه کینه و دشمنی آنان ریشه در صدر اسلام دارد که پیوسته در پی آن بوده اند که زیبایی ها و مهربانی رسول اکرم(ص) را با اعمال زشت خود تحت الشعاع قرار دهند تا در نهایت به گوش جهانیان نرسد، اسلام روز به روز در حال نورافشانی است و پیروان رسول الله(ص) در حال تکامل و فزونی هستند.

مولوی فاضل حسینی در پایان تاکید کرد: دلیل این اقدامات در ضعف و ناتوانی دشمنان اسلام است که بدون هیچ مدرک و دلیل منطقی به پیامبر اسلام(ص) اهانت می کنند؛ امت اسلام باید با اقتدار و انسجام در برابر این اقدامات بایستد و اهداف دشمنان را به شکست بکشاند.

منبع: تقریب

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.