خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اعلام انزجار انجمن کلیمیان تهران از عمل موهن نشریه شارلی ابدو 

روابط عمومی انجمن کلیمیان تهران امیدوار است جهان هر چه زودتر شاهد احترام متقابل بین همه ادیان و مذاهب و صلح و دوستی مابین ابنای بشر باشد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز) پس از اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام(ص) واکنش‌های متعددی از ناحیه رهبران و اندیشمندان به ویژه از سوی رهبران و شخصیت‌های دینی، انجمن‌ها، مراکز و پیروان دیگر ادیان در خارج و داخل ایران منتشر گردید.

آنچه در ادامه می آید بیانیه روابط عمومی انجمن کلیمیان تهران در اعلام نفرت از رفتار وقیحانه نشریه شارلی ابدو است:

اقدام موهن و نابخردانه نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در توهین دوباره به مقدسات برادران مسلمان، یکبار دیگر نشان داد که دشمنان توحید، مجددا ارزش والای آزادی بیان را دستمایه اهداف شوم خود قرار داده و به خیال خام خود بر طبل نفاق و دودستگی بین پیروان ادیان توحیدی می‌کوبند.

روابط عمومی انجمن کلیمیان تهران ضمن ابراز انزجار خود از هر گونه بی‌احترامی به مقدسات مومنین، امیدوار است جهان و جهانیان با تکیه بر ارزش‌های مشترک انسانی و آموزه‌های جاودان الهی، هر چه زودتر شاهد احترام متقابل بین همه ادیان و مذاهب و صلح و دوستی مابین ابنای بشر باشد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.