خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دور هفتم گفت‌وگوی دینی مرکز گفتگوی ادیان و کلیسای کاتولیک فیلیپین برگزار می‌شود

دور هفتم گفت‌وگوی دینی مرکز گفتگوی ادیان و کلیسای کاتولیک فیلیپین با عنوان «نقش دین در سلامت انسان» با حضور و سخنرانی ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، دور هفتم گفت‌وگوی دینی مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ‌ها سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و کلیسای کاتولیک فیلیپین با عنوان «نقش دین در سلامت انسان» هفتم مهرماه ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ به صورت وبینار، برگزار می‌شود.

در این وبینار تخصصی ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجج ‌اسلام محمدمهدی تسخیری، رییس مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ‌ها این سازمان، یونسی، مشاور رییس جمهور، حبیب‌الله بابایی، استادیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و رییس پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی و  باقر طالبی‌دارابی، عضو هیأت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب به ارایه مقالات و سخنرانی می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بررسی «نقش دین در سلامت انسان»  در هفتمین دور گفت‌وگوی دینی مرکز گفتگوی ادیان و کلیسای کاتولیک فیلیپین در پلتفرم برنامه اسکایپ و یا زوم برگزار خواهد شد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.