خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اکثر مسیحیان از ترامپ حمایت نخواهند کرد

نقدی بر مقاله گاردین؛

این نوشتار به نقد مقاله گاردین با عنوان «وقت آن است که دونالد ترامپ برود، تنها امید آمریکا جو بایدن است»، می پردازد.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز)، گاردین در مقاله ای پیرامون انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا نوشت؛ «وقت آن است که دونالد ترامپ برود، تنها امید آمریکا جو بایدن است». (متن مقاله)

در حالی که فیل موری، نویسنده آمریکایی از قدرت و وضوح این مقاله­ در خصوص انتخابات آمریکا دفاع می کند، کشیش دیوید هسلم می گوید: با نظر شما موافقم اما اینکه «جامعه­ مسیحیان سفید پوست آمریکایی یک رای مخالف واحد برای جمهوری خواهان است»، واقعاً گیج کننده بود.

کشیش دیوید هسلم (ساکن اوشام، ورسترشایر) تصریح کرد: با تحقیقات ۵۰ ساله ای که درمورد کلیساهای ایالت متحده داشته ام، حدس می­ زنم که اکثر متدیست­ها، اسقف­ها، پروتستان­ها، کنگره گرایان و کلیساهای سیاه پوستان هرگز از ترامپ حمایت نخواهند کرد. کمترین کاری که برای دقت نظر می­ توانید انجام دهید، واژه مسیحیت را داخل گیومه قرار بدین؛ «مسیحیت انجیلی» و یا به صورت دقیق ­تر «مسیحیت شخصی»، زیرا بسیاری از سخنان و‌رفتارشان، ارتباط چندانی با تعالیم عیسی (ع) ندارد و صرفا سلیقه شخصی است.

نامزدهای انتخابات آمریکا : ترامپ و یایدن

سپس فیل موری، نویسنده آمریکایی گفت: چرا از حصار بیرون نمی­ آیید و به ما نمی­ گویید که خودتان واقعا چه فکری می کنید؟ مسلما این مقاله چکیده پیامدهای انتخابات سه شنبه پیش روی آمریکا و همچنین تاثیر بالقوه آن در انگلیس را به شکلی دقیق بیان کرده است. شاید بتوانید با به کارگیری توان بین­ المللی خود، این نظریه را در بیلبوردهای الکترونیکی خارج از محل های اخذ رای در ایالات متحده تبلیغ کنید، اما آیا اهمیت انتخاب رای دهندگان را به آن­ها یادآوری می کنید؟

مترجم: حامد حبیب زاده

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.