خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نشست «احترام به ادیان دیگر و آزادی بیان» برگزار می‌شود

با سخنرانی رئیس خلیفه‌گری ارامنه ایران؛

مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه، نشست بین‌المللی «احترام به ادیان دیگر و آزادی بیان» با حضور شخصیت‌های بین‌المللی ادیان را برگزار می‌کند. 

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در پی اهانت به ساحت قدسی پیامبر اسلام(ص) نشست علمی «احترام به ادیان دیگر و آزادی بیان» به صورت مجازی توسط مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه با مشارکت مجمع جهانی اهل بیت(ع) و مرکز اسلامی لندن برگزار می‌شود.

در این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا رمضانی، دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم موسوی، نماینده مقام معظم رهبری در انگلستان و اسقف اعظم، سبوه سرکیسیان، رئیس خلیفه‌گری ارامنه ایران سخنرانی خواهند کرد. دبیر علمی نشست نیز حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی دریاباری خواهد بود.

به گزارش ایکنا، نشست احترام به ادیان دیگر و آزادی بیان روز شنبه، ۱۷ آبان از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ به صورت آنلاین و به زبان‌های فارسی و انگلیسی از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی andisheqom.com
aparat.com/pasokhtv/live و  instagram.com/pasokhtv/live پخش خواهد شد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.