خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دفاع از ملت فلسطین، شرعاً واجب است

اتحادیه جهانی علمای مسلمان:

رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان در سخنانی حمایت از مردم فلسطین را وظیفه همه مسلمانان، آزادگان و شرافتمندان جهان دانست. 

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، «احمد الریسونی»، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان در سخنانی در کنفرانس مجازی بین‌المللی «قدس امانت است، عادی‌سازی روابط خیانت است»، گفت که صلح با عادی‌سازی روابط با رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق نخواهد شد، بلکه راه تحقق صلح، کمک به فلسطینیان برای احقاق حقوق سلب شده آنها است.

الریسونی دفاع از ملت فلسطین را وظیفه همه آزادگان جهان دانست و افزود: هرگونه مبارزه مشروع در راه فلسطین، شرعاً بر تمامی مسلمانان واجب است.

کنفرانس حمایت از فلسطین با شعار «قدس امانت و عادی‌سازی خیانت است»، ۱۷ و ۱۸ آبان‌ماه سال جاری، در شهر «استانبول» ترکیه و با حضور شخصیت‌هایی از ۷۰ کشور جهان به صورت مجازی برگزار شد.

«زیاد بومخله»، رئیس مرکز روابط ترکیه و جهان اسلام، هدف از برگزاری این کنفرانس را تقویت گفت‌وگوی جدی درباره نقش راهبردی امت اسلام در حمایت از پایداری مردم فلسطین از طریق راه‌اندازی تعدادی از برنامه‌ها‌، کمپین‌ها و ابتکارات عملی برای مقابله با پروژه‌های نابودی آرمان فلسطین ارزیابی کرد.

منبع: ایکنا

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.