خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کمپین مقابله با تروریسم اسلامگرایی از سوی حزب سوسیال مسیحی آلمان

الکساندر دوبرینت رئیس حزب سوسیال مسیحی آلمان اعلام کرد: تروریست های اسلامگرا و خشونت طلبان نزد ما جایی ندارند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، الکساندر دوبرینت رئیس حزب سوسیال مسیحی آلمان اعلام کرد: حملات تروریستی در نیس، پاریس، درسدن و وین نشان می دهد: تروریسم اسلامگرایی به طور کامل بازگشته است – با کم و کیفی جدید و وحشیانه در قلب اروپا. این اقدامات یک جنگ علنی علیه جامعه آزاد ماست- و ما باید با تمام سختگیری و استفاده از حاکمیت قانون به این اعلان جنگ پاسخ دهیم.

وی افزود: برای انجام این کار ما به کنترل شدیدتر مرزها، تحقیق بیشتر علیه تروریست ها، ممنوعیت انجمن های رادیکال اسلامی و مساجد و اخراج مداوم افراد خطرناک نیازمندیم.

کمپین مقابله با تروریسم اسلامگرایی از سوی حزب سوسیال مسیحی آلمان

رئیس حزب سوسیال مسیحی آلمان خاطرنشان کرد: کسانی که از آزادی های ما سوء استفاده می کنند دیگر نمی توانند روی حمایت جامعه حساب باز کنند. بنابراین ما از وزیر خارجه هایکو ماس می خواهیم که از ممانعت از اخراج این افراد به سوریه دست بردارد – و ارزیابی متفاوتی از وضعیت ارائه شده را فراهم کند که اجازه می دهد افراد خطرناک به مناطق غیر جنگی اخراج شوند. این امر در مورد عراق نیز صدق می کند. در اخراج افراد خطرناک از ما حمایت کنید!

منبع: کانال مطالعات آلمان و اروپا

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.