خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین جواد اژه‌ای

رهبر انقلاب درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین جواد اژه‌ ای را تسلیت گفتند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ نشر و آثار مقام معظم رهبری، متن پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین جواد اژه‌ای به شرح زیر است:

بسمه تعالی
با اندوه و تأسف فراوان خبر درگذشت عالم مجاهد جناب حجهالاسلام آقای دکتر جواد اژه‌ای را دریافت کردم؛ شخصیت برجسته و ممتازی که سالهای متمادی مجاهدتهای بزرگ و مبارک را بااخلاص و بدون اندک تظاهری عهده‌دار شد. یادگارهای فراموش‌نشدنی برای کشور و انقلاب برجای گذاشت.

تشکیل انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، تشکیل مدارس استعدادهای درخشان کشور، مدیریت پدرانه بر مجموعه‌های نخبگانی جوان، و سازنده در دوران طلائی مدال‌آوری‌های علمی بین‌المللی از جمله‌ی این یادگارهای بی‌همانند است.

این مجاهد خاموش که خود برادر شهیدی عزیز و داماد شهید عالیقدر آیت‌الله بهشتی بود بنای نخبگی و نخبه‌پروری را بر شالوده‌های محکم ایمان وانقلاب استوار ساخت و سپیدروی و سرافراز به ملاقات خداوند رحیم شتافت. اینجانب با تأسف عمیق به همسر گرامی و صبور و فرزندان عزیز و دیگر منسوبان و بازماندگان ایشان و نیز عموم جامعه‌ی نخبگانی کشور تسلیت عرض میکنم . رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسألت مینمایم.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر جواد اژه‌ای

یادآور می شود؛ حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر جواد اژه‌ای استاد دانشگاه تهران و پژوهشگر حوزه‌های روان‌شناسی و علوم تربیتی، ۲۴ آبان ماه براثر ابتلاء به ویروس کرونا و پس از چند روز بستری، در سن ۷۲ سالگی براثر ابتلاء به ویروس کرونا درگذشت. او برادر شهید اکبر اژه‌ای (از شهدای فاجعه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی) و پسر خاله شهید بهشتی بود. زنده‌یاد اژه‌ای نمایندگی رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا را نیز بر عهده داشت.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.