خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

واکنش نمایندگان مسیحیان ارمنی به سخنان ضدایرانی اردوغان

نمایندگان مسیحیان ارمنی در مجلس شورای اسلامی در صفحه های شخصی خود در اینستاگرام به اظهارات ضدایرانی رئیس جمهوری ترکیه واکنش نشان دادند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، آرا شاوردیان و روبرت بگلریان، نمایندگان مسیحیان ارمنی در مجلس شورای اسلامی در صفحه های شخصی خود در اینستاگرام به اظهارات ضدایرانی رجب طیب اردوغان واکنش نشان دادند.

آرا شاوردیان نوشت: احضار سفیر ترکیه به وزارت امور خارجه ایران، به معنی عدم پذیرش هر گونه مداخله در تمامیت ارضی کشور و حاکی از ثبات امنیت ملی و مشخص بودن خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران برای تمامی کشورهای منطقه و جهان است. ایران همواره از صلح استقبال می کند اما تغییرات مرزی به مفهوم کاهش حتی یک وجب از خاک کشورمان قابل مذاکره نیست.

روبرت بگلریان نیز نوشت: بعد از گستاخی های علی اف، حالا اردوغان تمنیات قلبی خود دال بر تجزیه ایران را علنی کرده است. آقایان دولت و مجلس و وزارت خارجه که در لفافه دین و تمامیت ارضی به اصطلاح جمهوری آذربایجان آب به آسیاب پان ترکیسم و نو عثمانی گری می ریختید و البته نمک گیر حضرات همسایه، بفرمایید این هم مزد مماشات شما.

منبع: الیک

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.