خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ششمین اجلاس جهانی حلال در استانبول برگزار می‌شود

فردا؛

 ششمین «اجلاس جهانی حلال» به میزبانی ترکیه به هدف گردهم آوردن نقش‌آفرینان و سرمایه‌گذاران در صنعت حلال از یکم دی ماه آغاز به کار می‌کند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، «اجلاس جهانی حلال» امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به شکل ترکیبی با مشارکت بین المللی فیزیکی و آنلاین برگزار می‌شود. این برنامه با عنوان «حلال برای همه: حلال از همه جنبه‌ها، از تولید تا مصرف»‌، در مرکز همایش‌های پولمن در استانبول برگزار می‌شود و تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

این اجلاس بزرگترین رویداد حلال جهان است که هدف آن ارائه آخرین تحولات و به روزرسانی‌های مربوط به بخش حلال با مشارکت آکادمیسین‌های بین المللی و کارشناسان فقه اسلامی از سراسر جهان است.

حدود ۶۷ سخنران ارشد از ۲۵ کشور مختلف در اجلاس سال گذشته شرکت کردند. این رویداد سالانه در سال‌های گذشته تحت نظارت ریاست جمهوری ترکیه ، وزارت تجارت و سایر نهادهای برجسته برگزار شده است.

اجلاس سال گذشته شامل کنفرانس‌هایی در زمینه‌هایی مانند غذای حلال، مواد آرایشی‌، گردشگری ، دارویی ، لباس محجوب ، امور مالی دارایی اسلامی و سبک زندگی اسلامی بود.

هدف این اجلاس پرداخت به موضوعات مرتبط با تجارت حلال در امور مالی، جهانگردی، غذا، دارو، مواد آرایشی و بهداشتی، نساجی ، مد محجوب و سایر بخش‌ها به منظور افزایش آگاهی بوده است.

علاوه بر این، نمایشگاه حلال مجازی در ترکیه با نام «ای-حلال اکسپو» نیز به صورت آنلاین برگزار می‌شود و تا روز پنجشنبه ادامه دارد.

در مورد نمایشگاه «ای-حلال»، این نمایشگاه به بازدیدکنندگان تجاری، خریداران، متخصصان واجد شرایط، رهبران و سرمایه‌گذاران صنعت حلال از سراسر جهان فرصتی برای معرفی و نمایش آثار خود می دهد و فضایی را برای نمایش محصولات و خدمات خود به شرکت کنندگان ارائه می‌دهد. این پلتفرم به بازدیدکنندگان تجاری امکان ملاقات و تعامل با مشتریان خود را از طریق گزینه‌های مختلف تعامل مانند اسکایپ ، واتس اپ و زوم می‌دهد.

منبع حوزه نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.