خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تشکر اسقف اعظم یونان از رییس مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ‌

اسقف اعظم یونان از ارسال پیام همدلانه حجت‌الاسلام محمدمهدی تسخیری، رییس مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در پی ابتلای ایرونیموس دوم، اسقف اعظم آتن و کل یونان به ویروس کرونا و انتقال ایشان به بیمارستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی تسخیری، رییس مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی طی نامه‌ای خطاب به اسقف اعظم یونان اظهار کرد: از اینکه اطلاع یافتم جنابعالی به دلیل ابتلا به ویروس کوید ۱۹ در بستر بیماری به سر می‌برید، بسیار متأسف شدم. از سوی خود و همکارانم در مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ‌ها از خداوند متعال مسألت می‌نمایم هر چه زودتر شفای عاجل و سلامتی کامل به آن عالیجناب عنایت فرماید.

وی همچنین، بیان کرد: امیدوارم خداوند متعال به برکت دعای مؤمنان و ارشادات رهبران دینی همه ما را از این امتحان سربلند بیرون آورد و گاه نجات بشریت از این ویروس منحوس را نزدیک گرداند.

در پاسخ به این پیام همدلانه، ایرونیموس دوم طی نامه‌ای رسمی ضمن تشکر از رییس مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ‌ها نوشت: پیام سراسر مهر شما و آرزوی بازیابی صحت و سلامتم از بیماری که تمامی دنیا را در رنج و مشقت قرار داده، دریافت کردم و این پیام بسیار من را تحت تأثیر قرار داد. از شما صمیمانه تشکر می‌کنم و برای شما از جانب خداوند طول عمر، سلامتی و برکت را خواستارم.

گفتنی است؛ بنابر گزارش شبکه‌های خبری یونان و روزنامه‌های این کشور، اسقف اعظم یونان قبل از اعزام به بیمارستان طی پیامی برای مردم یونان اعلام کرد: به عنوان اسقف اعظم آتن و یونان در دردی که هزاران هموطن را فرا گرفته و میلیون‌ها انسان را در سراسر جهان مبتلا کرده است، شرکت می‌کنم. در نگرانی و ترس شما هموطنان و همه انسان‌های روی زمین حضور دارم و معتقدم به قدرت الهی و با ایمان به خداوند، بر این بلا که گریبانگیر جامعه بشری شده است، پیروز خواهیم شد.

منبع سازمان فرهنگ و ارتباطات
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.