خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تبلیغ بهائیت در حوزه‌های هنری 

در بسیاری از موارد مؤسسات آموزشی هنرهایی چون موسیقی که عمدتاً با سنین پایین سر و کار دارند، کودکان را به سمت و سوی افکار بهائی دعوت می‌کن

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، تبلیغ اصلی‌ترین رکن موجودیت و تداوم بهائیت است. یکی از ابزارهای تشکیلات بهائی استفاده از هنر و مسائل هنری برای تبلیغات است. پوشش در قالب مدرس یا گروه‌های هنری در زمینه موسیقی، نقاشی، خیاطی، عکاسی، گروه تئاتر و… از جمله شیوه‌های پرکاربرد این فرقه برای جذب در مناطق مختلف جهان است. مخصوصاً در کشورهایی که از فعالیت علنی و گسترده فرقه‌های مخربی چون بهائیت جلوگیری به عمل میآید، این تشکیلات با برگزاری دوره‌ها و فضاهای آموزشی آزاد هنری، مبلغان خود را در میان اقشار مختلف مخصوصاً جوانان نفوذ می‌دهد.

حربه همیشگی این افراد بهائی نیز، خلق و خوی محبت‌آمیز و مثال‌زدنی است تا در میان دیگران شهره و بارز شوند. در گام‌های بعد با صمیمی شدن و تشخیص اشخاص مستعد، آن‌ها را به حلقه‌های تشکیلاتی کشانده و شرایط جذب و بهائی شدنشان را فراهم می‌آورند.

در بسیاری از موارد مؤسسات آموزشی هنرهایی چون موسیقی که عمدتاً با سنین پایین سر و کار دارند، کودکان را به سمت و سوی افکار بهائی دعوت می‌کنند. این گروه‌های هنری، حتی اگر به صورت شفاف از بهائیت نام نبرند، سعی دارند تفکر و خوی بهائی را در کودکان نهادینه کنند. این مورد، تهدیدی جدی در پرورش نسل محسوب می‌شود که باید اعلام خطری جدی برای مسئولین مربوطه بوده و جلوی فعالیت گسترده بهائیان در این حیطه گرفته شود.

 

منبع روشنگر
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.