خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ضرورت ورود قوه قضائیه، وزارت بهداشت و نیروی انتظامی به موضوع فروش واکسن تقلبی کرونا

سامه یح تأکید کرد؛

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از نیروی انتظامی، قوه قضائیه و وزارت بهداشت خواستار پیگیری جدی موضوع فروش واکسن‌های تقلبی کرونا در بازار ناصرخسرو شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، همایون سامه یح نجف آبادی در گفت و گو با خانه ملت در مورد اظهارات علی فاطمی نایب رئیس انجمن داروسازان ایران مبنی بر اینکه واکسن کرونای تقلبی در بازار وجود دارد و شیادانی از این طریق از مردم کلاهبرداری می‌کنند، گفت: شرایط نگهداری این گونه واکسن‌ها ویژه است و باید در درجه حرارت خاص نگهداری شوند و نگهداری آنها نیازمند دقت و رعایت یک سری اصول ایمنی است و در صورتی که شرایط خاص نگهداری رعایت نشود واکسن بی‌اثر می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، افزود: به طور قطع مردم ما عاقل و آگاه هستند که بخواهند بدون هیچ گونه تاییدیه‌ای از سوی دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به خرید واکسن‌های تقلبی موجود در بازار کنند.

وی ادامه داد: افرادی که اقدام به خرید واکسن‌های موجود می‌کنند باید آسیب‌های مالی و جانی را متحمل می شوند بنابراین باید مراقب و منتظر باشند و واکسن مورد نیاز را تنها بر اساس تاییدیه وزارت بهداشت تهیه کنند.

نماینده مردم کلیمیان در مجلس یازدهم از نیروی انتظامی، قوه قضائیه و وزارت بهداشت خواستار پیگیری جدی موضوع فروش واکسن‌های تقلبی کرونا در بازار شد و گفت: باید فرد یا افرادی که اقدام به فروش واکسن کرونا می‌کنند دستگیر و به شدت با آنها برخورد کرد زیرا این موضوع با جان مردم در ارتباط است و از سویی باعث ایجاد جو روانی بسیار شدیدی در جامعه می‌شود.

نجف آبادی یادآور شد: امکان شناسایی سودجویان وجود دارد و دستگاه های نظامی و انتظامی باید با جدیت به این موضوع ورود کنند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.