خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

هشدار! این صفحات بهائی هستند

مهره‌های فرقه ضاله بهائیت برای ارائه متد سخیف خود که در آن عفت و غیرت جایی ندارد به اقدامات زیادی دست‌زده اند؛ به‌تازگی نیز به راه‌اندازی صفحاتی در اینستاگرام مبادرت کرده‌اند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، فرقه ضاله بهائیت از اساس برای از میان برداشتن اخلاق، دین و فرهنگ جوامع اسلامی مخصوصاً ایران به وجود آمد. آنچه امروزه تشکیلات این فرقه ضاله در پیام‌های خود به آن تأکید می‌کند تغییر سبک زندگی ایرانیان است که اعضاء فرقه باید به طرق مختلف در صدد تحقق آن برآیند.

در حقیقت بهائیان می‌خواهند متدی برای زندگی عرضه کنند که در آن مهمانی‌های مختلط و حضور زنان با پوشش‌های مبتذل در روابط به‌ظاهر فامیلی کاری متداول گردد چرا که طبق باورهای فرقه‌ای آنان حجاب و احکامی از این قسم منسوخ شده و باید به هر طریق ممکن با آن مقابله کرد.

مهره‌های فرقه ضاله بهائیت برای ارائه متد سخیف خود که در آن عفت و غیرت جایی ندارد به اقدامات زیادی دست‌زده اند و به‌تازگی نیز به راه‌اندازی صفحاتی در اینستاگرام مبادرت کرده‌اند. در این صفحات، فرد بهائی بدون اظهار به عضویت در این فرقه ضاله، تصاویری از زندگی شخصی، مسافرت‌ها، مهمانی‌های فامیلی خود منتشر می‌کند که در آن‌ها زندگی بر اساس روش مبتذل بهائی به بیننده القا می‌گردد.

محتوای تصاویر منتشر شده در این صفحات بر مباحثی مانند دورهمی‌های مختلط، حضور زنان با لباس‌های مستهجن در مهمانی‌های فامیلی، رقص و موسیقی، تجمل‌گرایی و… قرار گرفته است. مهره بهائی برای جذب مخاطب و اثر گزاری از کودکان خود بهره می‌گیرد و با انتشار تصاویر آنان در صدد اعتمادسازی و تأثیر بر والدین برمی‌آید. ازآنجاکه تشکیلات فرقه ضاله بهائیت تأکید زیادی بر آموزش و استفاده ابزاری از کودکان دارد، مهره‌های این فرقه ضاله نیز به‌واسطه انتشار فیلم و عکس از بچه‌هایشان در صدد ارتباط با افراد برمی‌آیند.

نکته قابل‌توجه اینجاست که این صفحات به‌ظاهر مطالبی که حساسیت مخاطب را جلب کند ندارد و به‌صورت نامحسوس بر دنبال‌کننده تأثیر می‌گذارد. برای نمونه زن بهائی، فیلم و عکسی از خود را منتشر می‌کند که در آن با پوششی زننده مشغول بازی با کودکان می‌باشد. در حقیقت در تشکیلات فرقه ضاله بهائیت و مهره‌های آن با این اقدامات چند هدف اصلی را دنبال می‌کنند.

اول این‌که از خانواده‌ها در خصوص انتشار تصاویر شخصی و بدون حجاب حساسیت‌زدایی گردد و این‌طور به نظر برسد که بی‌حجابی امری کاملاً عادی است. هدف دوم این‌که مهمانی‌های مختلط و مبتذل خانوادگی باب گردد و احکام اسلامی با این حربه کنار گذاشته گردد. هدف سوم و مهم‌ترین آن پرورش اطفال و کودکان بر اساس متد بهائی است. متدی که اگرچه نمی‌گویند بهائی است اما در عمل و نظر بر پایه فرقه ضاله بهائیت بنا شده است.

نکته دیگر که باید موردتوجه قرار گیرد این است که مطالب عنوان شده به این معنی نیست که هر صفحه در فضای مجازی که در آن تصاویر بی‌حجابی یا مهمانی‌های خانوادگی مبتذل دیده می‌شود بهائی است، بلکه مسئله اینجاست که به‌تازگی مهره‌های فرقه ضاله بهائیت به‌صورت سیستماتیک و هماهنگ مبادرت به راه‌اندازی صفحاتی در اینستاگرام کرده‌اند که در آن سبک زندگی ضدایرانی و ضداسلامی ترویج داده می‌شود.

امروزه حتی یک صفحه از مهره‌های فرقه ضاله بهائی در فضای مجازی وجود ندارد که در آن تصویری از مهمانی‌های فامیلی مبتذل یا کشف حجاب منتشر نشده باشد. بهائیان به دروغ مدعی تبعیت از قانون هستند و ازاین‌رو با فعالیت در فضای مجازی، به‌صورت ترویج سبک زندگی مبتذل در صدد ضربه به دین و فرهنگ ایرانیان برآمده‌اند.

منبع پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.