خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اقدامات جدید مدیریت مسجدالحرام برای زائران نابینا

ریاست امور مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) به منظور تسهیل زیارت زائران نابینا تدابیر جدیدی اتخاذ کرده است. 

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، اقدامات جدیدی که برای زائران نابینای مسجدالحرام در نظر گرفته شده شامل تجهیز تمام مصلاهای مسجدالحرام به وسایل مورد نیاز نابینایان در جهت امنیت بهداشتی آنان است.

از دیگر اقدامات نیز می‌توان به تدابیر پیشگیرانه جهت جلوگیری از شیوع کرونا، قرار دادن قرآن‌های دیجیتال و ایجاد مسیرهای مخصوص نابینایان اشاره کرد.

قرار دادن عصای سفید برای نابینایان و سایر خدماتی که در جهت تسهیل انجام زیارت و مناسک عمره مفرده برای این دسته از زائران مورد استفاده قرار می‌گیرد، از دیگر اقدامات تولیت مسجدالحرام است.

وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد که طی سه روز گذشته میزان ابتلا به بیماری کرونا در این کشور افزایش یافته است به طوری که تا روز گذشته شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۳۶۴ هزار و ۹۶ نفر رسیده است. از این تعداد تا کنون ۶۳۰۰ نفر جان باخته و ۳۵۵ هزار و ۸۵۷ نفر بهبور یافته‌اند.

دولت عربستان سعودی از ۱۷ دسامبر گذشته(۲۷ آذرماه) واکسیناسیون عمومی مردم این کشور در برابر ویروس کرونا را با واکسن آمریکایی فایزر و واکسن بیوتنیک آلمان آغاز کرده است.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.