خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اظهارات بنی گانتس درباره عبادت در مساجد و کلیساها

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی ضددینی مدعی شد که با توجه به شیوع کرونا عبادت مسلمانان و مسیحیان در مساجد و کلیساها زندگی دیگران را به خطر می‌اندازد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از اسپوتنیک عربی، روزنامه اسرائیلی جروزالم پست روز به نقل از بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم اسرائیل نوشت که هرکس در معبد، مسجد یا کلیسا عبادت کند، خطر ابتلا به بیماری کرونا را افزایش داده و جان تعداد زیادی از مردم را در معرض خطر قرار می‌دهد!

رئیس حزب «آبی ـ سفید» رژیم صهیونیستی با تأکید بر لزوم پایبندی به قوانین این رژیم در جهت مقابله با بیماری کرونا، گفت که یهودیان ارتدوکس و عرب‌های مقیم اسرائیل بیشترین افرادی هستند که قوانین قرنطینه را نقض می‌کنند. چرا که اگر این قوانین به شکل یکسان اجرا نشود، ادامه قرنطینه فایده‌ای ندارد.

با وجود اینکه بیش از یک میلیون نفر در سرزمین‌های اشغالی تا کنون دوز اول واکسن فایزر/بایونتیک را دریافت کرده‌اند و مقامات رژیم صهیونیستی نیز دور سوم قرنطینه سراسری را به اجرا درآورده‌اند، اما ابتلا به بیماری کرونا همچنان سیر صعودی دارد و بیش از ۹ هزار ابتلا در روز، در این مناطق ثبت می‌شود.

بر اساس آمارهای وزارت بهداشت اسرائیل، تا کنون بیش از ۵۴۳ هزار ابتلا به بیماری کرونا در سرزمین‌های اشغالی به ثبت رسیده است که از این میان ۳۹۵۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.