خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافران بتوانند به راحتی سفر کنند.

ردنا (ادیان نیوز) – سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

چرا سه کلیک بهترینه ؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز ۱۴۰۰ ادامه داره…. در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک تا تبریز

حالا که بحث سفر به تبریز شد، میخواهیم تعدادی از بهترین هتل های ۵ ستاره تبریز برای اقامت رو بهتون معرفی کنیم تا در سفر به تبریز از اونا لذت ببرید…

بهترین هتل های ۵ ستاره تبریز برای اقامت

شهر تبریز نگین آذربایجان را خیلی‌ها به نام شهر اولین‌ها می‌شناسند. این شهر یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین شهرهای ایران است که به دلیل آب و هوای دلپذیرش به خصوص در ایام تابستان، جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی‌اش و مردمان خونگرم و مهمان نوازش گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌‍کند. شهر تبریز در طول دوران‌های گذشته به عنوان پایتخت ایران شاهد لشکرکشی‌ها، جنگ‌ها، تحولات سیاسی و … بوده است. تمام این اتفاقات میراث عظیمی در این شهر به جا گذاشته‌اند که دیدن آن به ما در شناخت هر چه بیشتر تاریخ کشور عزیزمان ایران کمک خواهند کرد. از القاب شهر تبریز می‌توان به شهر اولین‌ها، شهر بدون گدا، شهر جهانی فرش، دومین شهر در جذب گردشگر سلامت در ایران و … نام برد که نشان دهنده اهمیت شهر تبریز در صنعت گردشگری ایران می‌باشد.

مطمئناً در هنگام سفر یکی از اولین نیازهای مسافران جایی برای اقامت است که بتوانند در کمال آرامش در آن استراحت نمایند و از امکانات مناسبی هم برخوردار باشند. در این مقاله می‌کوشیم تا شما را با تعدادی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره شهر تبریز آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

هتل پارس ائل گلی، از بهترین هتل‌های ۵ ستاره تبریز

یکی از بهترین هتل‌های تبریز که به عنوان اولین هتل ۵ ستاره این شهر شناخته می‌شود، هتل پارس ائل گلی می‌باشد . این هتل در کنار مشهورترین جاذبه گردشگری تبریز، پارک ائل گلی واقع شده است. اگر از کسانی هستید که به پیاده روی صبح گاهی علاقه دارند و اقامت در کنار پارک‌ها را می‌پسندند؛ اقامت در هتل پارس ائل گلی برای شما بسیار مناسب است و نظر شما را تأمین خواهد نمود. این هتل در ۸ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد به همین دلیل با اقامت در آن، رفتن به مرکز شهر وقت زیادی از شما نخواهد گرفت.

هتل پارس ائل گلی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره تبریز ۱۷۹ اتاق مجهز و شیک با امکانات کامل دارد. مهمانان هتل می‌توانند با استفاده از استخر اختصاصی هتل خستگی را از تن به در کنند.

از امکانات عمومی هتل می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی، سرویس ۲۴ ساعته و باشگاه بدن‌سازی اشاره نمود. صبحانه هتل رایگان بوده و غذاهایی که در رستوران این هتل سرو می‌شوند از خوشمزه‌ترین و با کیفیت ترین غذاها در کل شهر تبریز هستند. شاید بتوان گفت وجه تمایز این هتل با دیگر هتل‌های ۵ ستاره تبریز، رستوران گردان در آخرین طبقه آن می‌باشد. در هنگام صرف غذا در این رستوران گردان می‌توانید از تماشای چشم انداز زیبای شهر نیز لذت ببرید.

اقامت در هتل پارس ائل گلی به خاطره‌ای فراموش نشدنی مبدل می‌شود که از سفر به تبریز با خود به یادگار خواهید برد.

آدرس: ایران، تبریز، خروجی ائل گلی از اتوبان شهید کسایی، جاده ائل‌گلی، هتل پارس ائل‌گلی تبریز

شماره تلفن تماس: ۰۴۱۳۳۸۰۲۰۲۰

هتل بین المللی شهریار هتل‌ ۵ ستاره تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز را که در سال ۲۰۰۷ افتتاح شده می‌توان به حق، نگینی بر انگشتر معماری مدرن ایران دانست که هنر معماران ایرانی را به خوبی نشان می‌دهد. سرویس دهی عالی این هتل معرف خونگرمی و مهمان نوازی آذری‌ها می‌باشد. تمام ۲۰۰ اتاق و سوئیت هتل شهریار با دکوراسیونی شیک تزئین شده و به آخرین تکنولوژی‌ها و امکانات رفاهی برای مهمانان مجهز می‌باشند.

یکی از علت‌های شهرت هتل شهریار برگزاری کنفرانس‌های متعدد بین المللی و داخلی در این هتل است. هتل شهریارسه تالار کنفرانس با ظرفیت ۱۳۰۰ نفر را در خود جای داده است.

دو رستوران، دو کافی شاپ و کافه بار هتل بین المللی شهریار ۵ ستاره تبریز انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوش طعم بین المللی و سنتی ایرانی را با بهترین کیفیت برای مهمانان سرو می‌کنند. همچنین این هتل دو باشگاه بدنسازی به همراه سونا و نیز دو استخر دارد که آماده ارائه خدمات به مهمانان هتل و همچنین عموم مردم می‌باشند.

از دیگر امکانات هتل بین‌المللی شهریار می‌توان از صبحانه رایگان، مراقبت از کودکان، حمل‌ونقل به فرودگاه و مرکز تجاری ،  اینترنت پرسرعت و پارکینگ نام برد.

با اقامت در هتل بین‌المللی شهریار از بهترین هتل‌های ۵ ستاره تبریز، راحتی و آسایش را در کنار مدرنیته تجربه کنید.

هتل کایا لاله پارک از بهترین هتل های ۵ ستاره تبریز

دهمین هتل از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای کایا به تازگی در شهر تبریز افتتاح شده است. هتل کایا لاله پارک تبریز را می‌توان یکی از دیدنی‌ترین، مجهز‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های این شهر به حساب آورد. این هتل تماشایی  با داشتن ۲۲۰ اتاق، ۷ تالار کنفرانس، یک تالار باله بدون ستون با مساحت ۱۰۵۳ مترمربع، یک مرکز بهداری و همچنین استخر سرپوشیده، آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می‌باشد.

امکانات هتل به خوبی نمایانگر سبک منحصر به فرد آن می‌باشد. تسهیلات عالی که هتل لاله در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد سبب شده این هتل به عنوان بهترین هتل ۵ ستاره تبریز شناخته شود. فاصله کم هتل کایا لاله پارک از بهترین هتل‌های ۵ ستاره تبریز با مرکز خرید لاله پارک از جاذبه‌های دیدنی شهر باعث شده این هتل به گزینه‌ای مناسب برای دوستداران خرید و اقامت‌های لوکس تبدیل شود.

آدرس: ایران، تبریز، اتوبان پاسداران، پایین‌تر از میدان فهمیده، جنب مرکز خرید لاله پارک، هتل کایا لاله ‌پارک

شماره تلفن تماس: ۰۴۱۳۱۰۱۰۰۰۰

مشخص است که هتل‌های زیادی در شهر تبریز در حال خدمت رسانی به گردشگران می‌باشند. ما در اینجا تنها به معرفی بهترین هتل‌های ۵ ستاره تبریز که اقامتی لوکس و لاکچری را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند، بسنده کرده‌ایم. اما اگر شما می‌خواهید در هتلی ارزان تر اقامت کنید می‌توانید با کارشناسان ما در سایت سه کلیک تماس بگیرید تا به شما در یافتن هتلی که برای شما مناسب است، کمک کنند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.