خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ببینید| چرا علی انصاریان محبوب همه بود؟

استاد انصاریان پاسخ می دهد؛

حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان در پاسخ به این پرسش که چرا علی انصاریان محبوب همه بود، گفت: محبت به اهل بیت (ع) و خدمت به پدر و مادر مهمترین شاخصه علی انصاریان بود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان در پیامی ویدئویی در صفحه مجازی خود حادثه فوت مرحوم علی انصاریان را بسیار سخت دانست و اظهار داشت: فوت برادر زاده‌ام برای کل خانواده سخت بود اما راه درست، تسلیم بودن به پروردگار و ادب در پیشگاه حضرت حق است.

این استاد اخلاق با اشاره به اینکه علی انصاریان وابسته و عاشق اهل بیت (ع) بود، عنوان کرد: او عاشق زیارت قبور ائمه اطهار (ع) بود. از سراسر کشور، بزرگان، علما و به خصوص جوانان به من تسلیت گفتند که این تسلیت‌ها مایه آرامش نه تنها من بلکه خانواده ما بود و از شما و همه طبقات تشکر می‌کنم و برای شما آرزوی خیر دنیا و آخرت دارم.

وی با خطاب قرار دادن مردم بخصوص جوانان عنوان کرد: به جوانان می‌گویم چرا علی محبوب همه بود. اول اینکه هیچ گاه چهره عبوس و تلخ نداشت، انسانی که خدا، اهل بیت و قرآن را قبول دارد، ظاهرش شاد است، آن چیزی که اظهار می‌کرد شادی و نشاط بود.

شیخ حسین انصاریان به دومین ویژگی اخلاقی برادرزاده اش اشاره کرد و گفت: علی انصاریان به تمام معنا خاکسار، اخلاق مدار و فروتن بود؛ آن مرحوم در خدمت به پدر و مادر سرآمد بود. من فراموش نمی‌کنم برادر من قریب به یک سال درگیر سرطان سنگین بود و علی در طول این یک سال همه کارهایش را تعطیل کرد و در بیمارستان و خانه کنار پدر بود و حتی یک لحظه از کنار بسترش جدا نشد؛ سال‌ها بود پدرش از دنیا رفته بود اما علی نگذاشت مادر کمترین احساس تنهایی و فراق کند.

حجت‌الاسلام انصاریان در پایان خاطرنشان کرد: جوانان بدانند اگر می‌خواهند محبوب خدا شوند تا جایی که می‌توانند و امکان دارد به پدر و مادر محبت کرده و در برابر آنان ادب داشته باشند.

منبع رسانه ها
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.