خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

درخواست جمعی از فعالان مجازی اهل سنت از علما

تعدادی از فعالان فضای مجازی اهل سنت در نامه ای به برخی از علمای اهل سنت، خواستار حفظ آرامش جامعه در شرایط حاد کرونایی شدند

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، تعدادی از فعالین مجازی اهل سنت در نامه ای به برخی از علمای اهل سنت، خواستار حفظ آرامش جامعه در شرایط حاد کرونایی شدند. متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

علمای عزیز
شرایط این روزهای کشور و حتی جهان بحرانی است. ویروس کرونا تمام جوانب زندگی انسان را در برگرفته و باعث استرس و دل نگرانی های زیادی شده است. اخیرا شاهد هستیم برخی از علمای دلسوز زودتر از انتخابات حرف هایی را می گویند که افکار مردم را در این شرایط مشوش می کنند.

ضمن احترام به این عزیزان درخواست داریم با توجه به زمان زیاد باقیمانده تا انتخابات از گفتن حرف هایی که جامعه را دل نگران می کند خودداری کنند. عزیزان نماینده مجلس و دیگر فعالین سیاسی اهل سنت روز و شب با مسئولین دیدار دارند و دغدغه ها را مطرح می کنند و آن طور که می بینیم شرایط نسبت به سال های گذشته بهتر شده است.

علمای عزیز، از شما می خواهیم در این شرایط کرونایی مردم را به صبر و دعا و عبور از این آزمون الهی دعوت نمایید و در صحبت های خود امید و تلاش را به جامعه تزریق نمایید.

با تشکر
احمد شهیدی به نمایندگی تعدادی از فعالین مجازی اهل سنت

منبع سنی دیلی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.