خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

یکی از مبلغان شیعه در الدمام عربستان درگذشت

محافل دینی شهر الدمام در استان الشرقیه عربستان با درگذشت شیخ ابراهیم الحجاب از خطیبان حسینی سوگوار شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، محافل دینی شهر الدمام در استان الشرقیه عربستان با درگذشت شیخ ابراهیم الحجاب سوگوار شد.

درگذشت شیخ الحجاب شکاف بزرگی در جامعه به وجود آورد؛ چرا که او تلاش بسیاری برای تربیت نسلی حسینی و تقویت مفهوم عقیده اهل بیت(علیهم السلام) داشته و اهمیت ویژه ای به بزرگداشت حضرت خدیجه کبری (س) داشته است.

یکی از برگزار کنندگان فعالیت های حسینی برای کودکان و نوجوانان در شهر الدمام به نقش بزرگ و مهم شیخ ابراهیم الحجاب در این زمینه پرداخت و گفت: شیخ الحجاب یکی از طلاب برجسته و نادری است که تلاش و وقتش را به کودکان و نوجوانان اختصاص داد و در تعامل با کودکان و مدیریت رفتار آنها توانا بود و معتقد بود که تربیت در کودکی بسیار تأثیر گذار است و هیچ عملی بالاتر از آن نیست و تأثیر آن را ندارد.

شیخ الحجاب در خصوص رسانه حسینی با گروهی که به مستند سازی و آرشیو مناسبت ها، مجالس و محافل شهر الدمام توجه داشتند، همکاری می کرد.

وی به تربیت نسل حسینی اهتمام ورزید و بر خانواده ها تا جایی تأثیر گذاشت که هر خانه را به مجلس حسینی تبدیل کرد و همه خانواده ها را مکلف کرد که در مناسبات معصومین مراسم برگزار کنند.

منبع حوزه نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.