خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

زنگ خطر فعالیت‌های تروریستی بهائیت؛ کشف ده‌ها کیلو مهمات در منزل بهائیان

بهائیت تلاش می‌کند از تبلیغ در روستا به جهان مبادله کند؛ فعالیت گروهی صلح‌طلب و نوآور است درحالیکه چهره واقعی این مظلوم‌نمایان را می‌توان در رو شدن مقادیر بسیاری اسلحه‌ و مهمات غیر مجاز در منزل بهائیان روستای «دستجرد» استان خراسان جنوبی مشاهده نمود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، تبلیغ مهم‌ترین شاخصه و عامل حیاتی فرقه بهائیت است و روستاها به دلیل امکان ارتباط بیشتر اهالی با یکدیگر، از هدف‌های مورد تأکید این تشکیلات برای تبلیغ و گسترش افکار فرقه هستند تا جایی که مرکز اصلی بهائیت، در پیام‌های مختلف، به ظرفیت ویژه مناطق محلی و روستایی اشاره ویژه‌ای داشته‌است.

تصویری که بهائیت تلاش می‌کند از تبلیغ در روستا به جهان مبادله کند، فعالیت گروهی صلح‌طلب و نوآور است که در کنار تبلیغ بهائیت، به بهبود وضعیت زندگی اهالی روستا نیز توجه دارند اما چهره واقعی این مظلوم‌نمایان را می‌توان در رو شدن مقادیر بسیاری اسلحه‌ و مهمات غیر مجاز در منزل بهائیان روستای «دستجرد» واقع در شهرستان «سربیشه» استان «خراسان جنوبی» مشاهده نمود.

چندی پیش کشف این محموله خطرناک و غیرمجاز رسانه‌ای شد و بعد از طی روند قانونی، دادگاه حکم مجرمین مربوط به پرونده را صادر نمود. یکی از پرونده‌هایی که احتمالاً در مجامع بین‌المللی به نام ظلم به بهائیان عاملی برای فشار بر جمهوری اسلامی می‌شود! علیرغم عملیات روانی و جوسازی این فرقه علیه ایران و سعی در مظلوم‌نمایی، بهائیت پرونده خونینی از خود به جای گذاشته و از گذشته در ترورهای زیادی نقش داشته‌است. روستای دستجرد شهرستان سربیشه نیز از دیرباز به عنوان یکی از روستاهای مورد هدف تشکیلات بهائیت استان، مورد توجه و دارای اهمیت بوده‌است.

وجود قبرستان بهائی استان در دستجرد، برگزاری جلسات تشکیلاتی مروبط به این منطقه، سکونت و تردد عناصر فرقه‌ای در این روستا و… همگی از جمله نکات حائز اهمیتی هستند که نشان می‌دهند پیدا شدن بیش از ده‌ها کیلو فشنگ و ساچمه مربوط به اسلحه جنگی و غیر جنگی و مقادیر زیادی باروت در این روستا، زنگ خطری بزرگ پیرامون احتمال آغاز چندباره فعالیت‌های تروریستی این تشکیلات محسوب می‌شود.

منبع روشنگر/فرق و ادیان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.