خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بیانیه مستدل قرآنی علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

نظر می‌رسد هنوز کشورهایی هستند که صف کشیده و منتظر نوبت هستند تا دستورالعمل عادی‌سازی روابط با اسرائیل که توسط ترامپ طراحی شده است را عملیاتی نمایند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، نوشته عبدالهادی آونگ، رئیس حزب پاس و دستیار ویژه نخست‌وزیر مالزی در فرازهایی از این بیانیه آمده است:

قدرت‌های غربی به رهبری ایالات متحده و متحدانش امروز در واقع شمارش معکوس سقوط و نابودی خود را شروع نموده‌اند.

کشورهای مسلمان، به ویژه عرب‌هایی که به نظر می‌رسد از نظر ثروت غنی هستند، سعی می‌کنند در پشت برنامه عادی‌سازی با کشور غیرقانونی اسرائیل که به عنوان سنگر قدرت‌های غربی برای رویارویی با جهان اسلام مورد استفاده قرار گرفته، پناه بگیرند.

فقط کسانی که از نظر ایمانی و روحی فقیر و ضعیف هستند، احساس حفاظت از مالکیت و تاج و تخت را می‌کنند. در واقع، حمایت ارائه شده چیزی بیش از یک بولوف توسط قدرت‌های غربی به رهبری ایالات متحده بر اساس برنامه رئیس‌جمهور آن کشور، دونالد ترامپ نیست. او به وضوح در انتخابات ریاست جمهوری خودشان شکست خورده است و صلاحیت دفاع از دیگران را ندارد.

با این وجود، به نظر می‌رسد هنوز کشورهایی هستند که صف کشیده و منتظر نوبت هستند تا دستورالعمل عادی‌سازی روابط با اسرائیل که توسط ترامپ طراحی شده است را عملیاتی نمایند.

واضح است که وی در انتخابات شکست خورده است اما با بهانه تقلب در انتخابات توسط رقیبش نمی‌خواهد این شکست را بپذیرد.

از طرفی باقی مردم دنیا می‌دانند که وی متقلب‌ترین فرد است که حتی حاضر به ایجاد بحران در میان خود سیاستمداران آمریکا شده است.

با کمال تعجب، هنوز هم کسانی هستند که تردیدی برای اجرای دستورالعمل عادی‌سازی که کشور غیرقانونی اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد ندارند. این عادی‌سازی نه‌تنها کشور غیرقانونی اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد بلکه حتی به دنبال انجام هرگونه رابطه قانونی برای به رسمیت شناختن دولتی است که چه از لحاظ دینی و چه بر پایه قوانین ساخت بشر غیرقانونی است. در همین زمان، رهبران اسرائیل خود، در دیوانگی و آشفتگی در خاک فلسطین به سر می‌برند و در صدد بسیج بستگان خود در سراسر جهان برای نجات خود هستند.

حتی در میان خود یهودیان، گروه «ناطوری قرتا» یا «ناتورای کارتا» برای مقصر دانستن یهودیانی که کشور غیرقانونی اسرائیل را تأسیس کردند، کارزاری را به راه انداخته‌اند. دلیل آن این است که کتاب مقدس، تأسیس کشور اسرائیل را ممنوع کرده است.

فقط یهودیان سکولار به دلیل تعصب نژادپرستی یهودی است که می‌خواهند امپراتوری سلیمان نبی را بازسازی کنند و مسجدالاقصی را تخریب نموده تا معبد سلیمان (معبد بزرگ یهودیان) جایگزین شود، و به کتاب مقدس خود اهمیت نمی‌دهند.

رؤیای آنان برای مرزهای قلمرو خود رودخانه نیل در مصر تا رود فرات در عراق است با در نظر گرفتن این حقیقت که مرز شمالی و جنوبی آن توسط دریا مشتمل بر شهر مقدس مدینه احاطه شده است.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.