خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نعیم قاسم: تقریب مذاهب پاسخی موثر در مقابله با داعیان تکفیر و تروریسم است

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در دیدار با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد که تقریب مذاهب پاسخ آشکار و موثر در مقابله با داعیان تفرقه، تکفیر و تروریسم فرهنگی و میدانی است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از پایگاه خبری النشره لبنان، «شیخ نعیم قاسم»، معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) در بیروت، پایتخت لبنان میزبان «حجت‌الاسلام حمید شهریاری» دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بود.

شیخ نعیم قاسم در این دیدار تاکید کرد: فعالیت در تقریب مذاهب همان پاسخ آشکار و موثر در مقابله با داعیان تفرقه، تکفیر و تروریسم فرهنگی و میدانی است.

او افزود: تقریب مذاهب پروژه های آمریکا و اسرائیل که مبتنی بر تقسیم کشورهای ما و دامن زدن به اختلاف های فرقه ای و مذهبی در آن است را از بین می برد.

معاون دبیر کل حزب الله گفت: تجربه ما در لبنان، الگویی از اقدام مقاومت است که با اتحاد ملی شناخته می شود و حزب الله همیشه مشتاق گفتگو، همکاری و رهنمود قطب نمای مقابله با دشمنان میهن و ملت است.

او تصریح کرد: ما در سنگر آزادسازی فلسطین، نپذیرفتن وابستگی و صیانت از استقلال کشور خود باقی خواهیم ماند و امروز در تلاشیم تا دولتی را تشکیل دهیم که در آن وفاداران این کشور برای نجات از مشکلات اقتصادی و اجتماعی با یکدیگر همکاری کنند.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد که این یک نیاز فوری برای ما و همه شهروندان است و نباید از یافتن راه حل هایی که به تشکیل دولت منجر می شود، ناامید شویم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عصر دوشنبه برای دیدار با مقام های لبنانی و حضور در چند مراسم بزرگداشت وارد بیروت شد.

منبع شفقنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.