خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جمعه خشم در بحرین / تظاهرات گسترده برای آزادی زندانیان در سایه شیوع کرونا

شهروندان بحرینی با برگزاری تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه خواستار آزادی فوری زندانیانی شدند که در سایه شیوع ویروس کرونا در شرایط خطرناکی به سر می‌برند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، مناطق مختلف بحرین روز جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ شاهد تظاهرات گسترده مردم برای آزادی زندانیان بود.

شهروندان بحرینی با برگزاری تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه خواستار آزادی فوری زندانیانی شدند که در سایه شیوع ویروس کرونا و بی‌توجهی عمدی رژیم در شرایط خطرناکی به سر می‌برند.

مردم بحرین – بویژه خانواده‌های زندانیان سیاسی – در مناطق مختلف تظاهرات کردند و خواستار آزادی فرزندانشان در سایه شیوع ویروس کرونا در زندان‌های آل خلیفه شدند به ویژه پس از آنکه بیش از ۶۰ نفر از زندانیان به کرونا مبتلا شدند.

* بنی جمره

ساکنان شهرک بنی جمره، تظاهرات خشم اسیران را برای دومین روز پیاپی در همبستگی با زندانیان سیاسی و تاکید بر حق فوری آنها برای آزادی برگزار کردند.

* دمستان

مردم شهرک دمستان هم در همبستگی با زندانیان سیاسی تظاهرات کرده و از مقامات رژیم خواستند فرزندانشان را با توجه به شیوع کرونا در زندانها آزاد کنند.

* منامه

ساکنان منامه – پایتخت – هم در تظاهراتی بر ضرورت آزادی فوری زندانیان دربند آل خلیفه با توجه به شیوع کرونا و بی توجهی عمدی این رژیم به وضعیت بهداشتی زندانها تاکید کردند.

* مناطق دیگر

شهرک السهله الجنوبیه، المالکیه، الدیر، کرانه،‌کرزکان، مقابه، ابوصیبع، الشاخوره و الدراز شاهد برگزاری تظاهرات همبستگی با زندانیان بود.

منبع ابنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.