خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

قدردانی از موبد اردشیر خورشیدیان

تصویر آرشیوی است
علی فریدونی، مدیرکل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی، دریافت جایزه ادیب چشم پزشکان را به موبد دکتر اردشیر خورشیدیان شادباش گفته است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوزبه دنبال برگزاری سیزدهمین جشنواره چشم پزشکی کشور، از موبد دکتر اردشیر خورشیدیان، به عنوان ادیب چشم پزشکان قدردانی شد. در همین راستا دکتر علی فریدونی، با ارسال نامه ای، این موفقیت را به فرنشین انجمن موبدان شادباش گفته است.

متن نامه مدیر کل مجامع و تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت ارشاد بدین ترتیب است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر موبد اردشیر خورشیدیان

ریاست محترم انجمن موبدان تهران

با سلامت و تحیات؛

پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان ایران همواره مرهون تلاش هایی است ه در جهت تحقق آرمان های ارزشمند آن در عرصه های مختلف صورت می گیرد.

حرکت بالنده حضرت عالی در سالهای متمادی در امر پیشبرد و اعتلای حوزه خطیر چشم پزشکی که در پرتو عمل به اموزه های دینی ارزشی بی حساب خواهد داشت، موجب سرافرازی و افتخار است.

کسب خبر توفیق جنابعالی در سیزدهمین جشنواره چشم پزشکی کشور و به پاس خدمات آن جناب در عرصه چشم پزشکی موجبات مباهات و سربلندی است.

این موفقیت را از سوی خود و سایر همکاران اداره کل مجامع و تشکل های فرهنگی خدمت حضرتعالی تبریک وتهیت عرض نموده و سلامتی و بهروزی تان را از خداوند باری تعالی خواهانم.

علی فریدونی

مدیرکل مجامع و تشکل ها و فعالیت های فرهنگی

موبد دکتر اردشیر خورشیدیان نیز در پاسخ به دکتر علی فریدونی، با ارسال نامه ای، از ایشان قدردانی کرده است، که متن آن بدین ترتیب است:

به نام خداوند یکتا و بی همتا

فرهیخته گرامی، جناب آقای دکتر علی فریدونی

مدیرکل محترم مجامعف تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

روزگار نیک

محترما به این وسیله از نوشتن تقدیرنامه خطاب به اینجانب، که جز عمل به خویشکاری(وظیفه و تکلیف انسانی، ملی و دینی و وجدانی خود)ف کار دیگری انجام نداده ام. و فرستادن آن گران نامه، به مرکز جراحی فوق تخصصی چشم ونک، با این چنین متن عالمانه و فاضلانه، از سوی آن مقام عالیقدر و سایر همکاران گرامی در اداره مجامع و تشکل های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پس از کسب خبر توفیق اینجانب در سیزدهمین جشنواره چشم پزشکی ایران، شادباش گفته، قدرشناسی فرمودهف سبب سربلندی بیشتر اینجانب را فراهم فرموده اید. مراتب سپاسگزاری خود را، صمیمانه پیشکش آن مقام عالیقدر نمایم.

امید که خداوند بزرگ، عمر بسیار طولانی، توام با تندرستی، شادکامی و پیروزی، به حضرتعالی و دیگر همکاران محترمتان که در حال کار کردن در زمینه گسترش فرهنگ، به معنای راستین کلمه، که زیربنای مدنیت این سرزمین کهن می باشد، در وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد، عطا بفرمایند. و به اینجانب نیز عمری عطا فرمایند که بتوانم با شایستگی بیشتر، در راه خدمت گذاری در ارائه خدمات چشم پزشکی، فرهنگی و کارآفرینی، در پیشرف و تعالی کشور عزیزمان ایرنا، کوشاتر باشم.

با پیشکش شایسته ترین احترامات
دکتر اردشیر خورشیدیان

منبع برساد
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.