خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کتاب های سوالات کنکور دینی زرتشتی و مشترک منتشر شد

دو کتاب «سوالات دینی زرتشتی برای کنکور» و «سوالات کنکور دینی مشترک اقلیت های مذهبی زرتشتی، مسیحی، کلیمی» به نویسندگی مینو ابیاری توسط نشر هیرمبا منتشر شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، کتاب سؤالات کنکور دینی مشترک اقلیت‌های مذهبی (زرتشتی، مسیحی، کلیمی) در ۳۳۲ صفحه و ۷۵۰ نسخه در سال ۱۴۰۰ منتشر شده است و  مطالب مرتبط با هر سه کتاب تعملیمات ادیان الهی و اخلاق ۱، ۲ و ۳ را در بردارد.

برای هر کدام از دروس از پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم در این کتاب سه بخش اصلی وجود دارد که عبارتند از:

سوالات کنکوری سالهای ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۹ به تفکیک سال همراه با پاسخنامه.

سوالات تالیفی با توجه به بخش های پرتکرار در کنکور به همراه پاسخنامه.

عناوین و نکات مهم هر درس

این کتاب با قیمت ۹۰ هزار تومان به بازار نشر عرضه شده است.

کتاب سوالات دینی زرتشتی برای کنکور نیز در سال ۱۴۰۰ و در ۱۴۸ صفحه و ۷۵۰ نسخه منتشر شده است و به پنج بخشی کلی تقسیم شده است که در این بخش ها گفتارهایی از هر سه کتاب درسی دینی زرتشتی ۱، ۲ و ۳ که مفاهیم مشترک و مرتبطی با هم دارند در بخش های جداگانه به صورت درسنامه ای از نکات مهم به مراه سوالات کنکوری سال های ۱۳۹۴-۱۳۹۹(به تفکیک سال)، سوالات تالیفی و پاسخنامه آنها گردآوری شده است.

قیمت این کتاب ۶۰ هزار تومان است.

علاقه مندان برای تهیه این دو کتاب می توانند با خانم مینو آبیاری به شماره ۰۹۳۵۵۹۳۵۶۷۱ یا ایمیل minoo.abyari@ut.ac.ir در تماس باشند.

منبع برساد
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.