خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دستان من دستان خداوند است/ آمده ام تا امور خداوند را به انجام برسانم

نخست وزیر استرالیا:

اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا در کنفرانس مسیحیت گفت: دستان من دستان خداوند و دستانی شفاگرند در حالیکه رسانه های اجتماعی دست شیطان است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا در کنفرانس مسیحیت که هفته گذشته در کلیسای جامع گلد کاست برگزار شد گفت از او خواسته شده است تا برای انجام امور خداوند، نخست وزیر شود. وی گفت دستان من دستان خدا و دستانی شفاگرند در حالیکه رسانه های اجتماعی دست شیطان است.

موریسون از کلیسای استرالیا درخواست کرد تا به او در اداره استرالیا کمک کند. او گفت من و همسرم فراخوانده شده ایم تا امور خداوند را بعهده بگیریم.

وی همچنین گفت من در کارزار انتخاباتی ۲۰۱۹ به دنبال نشانه ای از سوی پروردگار بودم و از آن زمان هم در مقام نخست وزیر و هم در مقام شفادهنده سنت کلیسای انجیلی در مراسم شفابخشی کلیسا در مقام شفابخش ایفای وظیفه می کنم.

وی همچنین رسانه ها را بازوی شیطان خواند و از هواداران انجیلی خود خواست که دعا کنند شر ویرانگر رسانه ها دامنگیر جامعه استرالیا نشود.

اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا در کنفرانس مسیحیت

موریسون اولین نخست وزیر انجیلی ( کلیسای پنطیکاستی) استرالیا است

موریسون اولین نخست وزیر انجیلی ( کلیسای پنطیکاستی) استرالیا است. موریسون همواره درباره اعتقادات مذهبی خود صراحت به خرج داده است و برای انتخابات سال ۲۰۱۹ روزنامه نگاران را به کلیسای هوریزون دعوت کرد و سپس پیروزی خود را معجزه الهی نامید.

ویدئوی سخنرانی وی در کنفراس گلدکاست از سوی کلیسای کریستین واینیارد منتشر شده است.

موریسون همچنین در این ویدئو از مردم خواسته است او را از دعاهای بی دریغ خود محروم نکنند و گفته است که کشیش در شب انتخابات به او گفته از آنچه خداوند در دستانت نهاد و از آنچه در قلبت گذاشته استفاده کن.

سخنان موریسون در شبکه های اجتماعی استرالیا بازتاب وسیعی یافته است.

منبع کانال موسسه گفتگوی ادیان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.