خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تجلیل از نویسندگان، ناشران و مدافعان سلامت اقلیت­های دینی تهران

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران از برگزاری نخستین آیین تجلیل از نویسندگان، ناشران و مدافعان سلامت اقلیت­های دینی استان تهران خبر داد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، مرضیه محرابی ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: این آیین با هدف تقویت انسجام ملی و توجه به اشتراکات ادیان آسمانی و در راستای تکریم و نکوداشت نخبگان اقلیت­ های دینی از سوی اداره کل با همکاری دفتر مجامع، تشکل­ها و فعالیت­های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار می شود.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای این اداره کل ارشاد تهران افزود: این آیین در روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ به میزبانی شهرستان پاکدشت باحضور نمایندگان و جمعی از فرهیختگان اقلیت­های دینی استان تهران برگزار می­شود.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم از نخبگان فرهنگی در بخش نویسندگی و نشر و هم­چنین مدافعان سلامت تجلیل می شود، ابراز امیدواری کرد که در برنامه­ های بعدی از نخبگان سایر حوزه­های فرهنگی، هنری و اجتماعی نیز تجلیل و قدردانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، محرابی خاطرنشان کرد: اجرای این قبیل برنامه ­ها سبب می شود تا آحاد جامعه بیش از پیش با فعالیت­های مختلف و خدمات در خور تحسین شهروندان عزیز اقلیت­ های دینی کشورمان ایران آشنا شوند.

منبع فرهنگ و ارشاد تهران
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.