خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مسئول شورای خلیفه‌گری ارامنه مرکزی: همه باید قدر ایران را بدانیم

وارطان بقوسیان با بیان اینکه همه باید قدر ایران را بدانند زیرا مانند این کشور در دنیا وجود ندارد، گفت: حضور گسترده در انتخابات موجب اقتدار هرچه بیشتر ایران در صحنه‌های بین‌المللی می‌شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، «وارطان بقوسیان»، مسئول شورای خلیفه‌گیری ارامنه مرکزی اظهار کرد: انتخابات ۱۴۰۰ سرآغاز راهی نو در توسعه کشور است و جامعه ارامنه این استان با درک اهمیت انتخابات ۲۸ خردادماه جاری آگاهانه و پرشور پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

استان مرکزی حدود ۱۰۰ نفر شهروند ارمنی دارد که همه ساکن اراک هستند و افراد واجد شرایط در انتخابات پیش رو با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر سهم و اثر خود را در تصمیم سازی کشور اعلام می‌کنند.

وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه جاری از بعد بین‌المللی از اهمیت ویژه دارد و همه باید برای اقتدار بیشتر کشور در این آزمون سیاسی حضور پیدا کنند.

مسئول شورای خلیفه گری ارامنه مرکزی ادامه داد: ایران کشوری با منابع پایه و ظرفیت‌های متعدد است و امید می‌رود که با انتخاب آگاهانه مردم، رئیس‌جمهوری توانمند با گروه کاری خوش‌فکر و متعهد پای کار آیند تا ظرفیت‌های بالقوه این کشور را به فعلیت رسانند.

وی یادآور شد: ارامنه استان مرکزی در تمام عرصه و آزمون‌های مختلف در کنار سایر مردم ایران بوده و حضور در این عرصه را نیز وظیفه خود می‌داند.

۲۸ خردادماه جاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی به‌صورت همزمان در کشور برگزار می‌شود.

منبع ایرنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.