خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بازتاب تزریق واکسن ایرانی به رهبر انقلاب در رسانه‌های ترکیه

تزریق نخستین واکسن ایرانی کرونا به مقام معظم رهبری در رسانه‌های ترکیه بازتاب گسترده‌ای یافت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، تزریق نخستین واکسن ایرانی کرونا به مقام معظم رهبری در رسانه‌های ترکیه بازتاب گسترده‌ای یافت.

خبرگزاری آناتولی (دولتی) با انعکاس خبر تزریق واکسن ایرانی برکت به مقام معظم رهبری نوشت: رهبر ایران تصریح کردند البته وقتی نیاز باشد، استفاده از واکسن خارجی در کنار واکسن ایرانی نیز ایرادی ندارد، اما باید به واکسن ایرانی احترام بگذاریم.

وبگاه اینترنتی سی ان ان ترک هم نوشت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با وجود اصرار مسئولان بهداشتی برای واکسینه شدن، منتظر واکسن ساخت ایران ماند و نخستین دوز از واکسن کووایران-برکت را دریافت کرد.

وبگاه روزنامه سوزجو هم نوشت: حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر ایران نخستین دوز از واکسن بومی برکت- کووایران را دریافت کرد.

سوزجو در ادامه این خبر آورد: آیت الله خامنه‌ای برای واکسیناسیون با واکسن ایرانی منتظر نوبتش ماند.

روزنامه جمهوریت نیز نوشت: آیت الله خامنه‌ای رهبر ایران از مردم خواست برای احترام به دانشمندان ایرانی و دستاورد‌های علمی داخلی، واکسن بومی را ترجیح دهند.

وبگاه خبری T۲۴ هم به نقل از بیانات مقام معظم رهبری نوشت: رهبر ایران تمایلی به واکسن غیر ایرانی نداشت به همین علت منتظر واکسن بومی ماند.

وبگاه اینترنتی خبرلر با پوشش خبری واکسیناسیون مقام معظم رهبری با واکسن کووایران- برکت نوشت: رهبر ایران به مردم توصیه کرد برای پیشگیری و درمان بیماری‌ها از امکانات و دستاورد‌های داخلی استفاده کنند.

منبع صدا و سیما
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.