خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

وحدت شیعه و سنی در سیل اخیر ستودنی بود

به گزارش ادیان‌نیوز، محمدرضا رضایی کوچی، نماینده مردم جهرم مجلس شورای اسلامی با اشاره به وحدت موجود در کشور به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تقریب گفت: در حال حاضر شاهد وحدتی یکپارچه و شرایط خوبی بین قومیت ها در کشور هستیم و طبیعی است که هرچه وحدت و یکپارچگی بیشتر شود شرایط بهتری برای مردم کشورمان رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: امروز یکی از بحث‌های که در عربستان و امارات دنبال می‌شود، بحث تفرقه بین قومیت‌ها درکشور ماست و ما باید آن وحدتی را که مد نظر مقام معظم رهبری است را در جامعه نهادینه کنیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی که ملت ما را از نظر سیاسی، اقتصادی نظامی و غیره مورد تحریم و فشار قرارداده اند ما باید با یکدلی هرچه بیشتر و کمک یکدیگر این توطئه‌ها را خنثی و انسانیت مردم ایران را به رخ جهانیان بکشانیم.

این نماینده مجلس افزود: امروز که سیل بیشتر شهرهای ایران را فراگرفته است، مسئولان و مردم به مذهب و دین طرف مقابل نگاه نمی‌کنند بلکه با نگاه انسان دوستانه به کمک همنوعان خود در مراکز سیل زده شتافته تا باری از دوش آنان بردارند.

وی با انتقاد از نحوه مدیریت بحران گفت: توزیع اقلام در مناطق سیل زده و بحران زده به خوبی انجام نمی‌شود و از قبل مدلی برای مدیریت بحران وجود نداشته است و در صحنه برای مدیریت بحران تصمیم گیری شده و مدیران نیز دچار دستپاچگی هستند.

رضایی تصریح کرد: فعلاً تاکید مجلس بر خدمت رسانی به سیل زدگان است و پس از ساماندهی سیل زدگان، کمیسیون عمران وارد عمل خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون عمران طبق ماده ۲۳۴ آئین نامه داخلی، گزارشی از کوتاهی دستگاه‌هایی اجرایی که منجر به تخریب‌ها و سیل شده است به صحن علنی ارائه می‌کند، خاطر نشان کرد: ۹ نفر از اعضای کمیسیون عمران به استان‌های خوزستان، لرستان برای بررسی وضعیت سیل زدگان سفر کرده اند.

انتهای پیام

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.