خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پوتین عید قربان را تبریک گفت

ولادمیر پوتین گفت: عید قربان به ما یادآوری می‌کند که سنت‌های اسلام در ارزش‌های جاودانه خوبی، عدالت، خیرات و مراقبت از دیگران استوار است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری در پیامی، عید قربان را به مسلمان کشورش و سراسر جهان تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: این عید در تکمیل یک سری اعمال در اماکن متبرکه اسلامی است و بخشی مهم و جدایی ناپذیر از میراث معنوی غنی مردم چند ملیتی روسیه است. این عید از اهمیت اخلاقی عمیقی برخوردار است و شادی ناشی از تقویت معنوی و ایمان را حفظ می کند.

رئیس جمهوری روسیه ادامه داد: عید قربان به ما یادآوری می‌کند که سنت‌های اسلام در ارزش‌های جاودانه خوبی، عدالت، خیرات و مراقبت از دیگران استوار است.

پوتین در ادامه پیام تبریک خود همچنین آورده است: این عید دلگرم کننده است چون شاهد هستیم زندگی در جامعه مسلمانان روسیه به طور فعال در حال توسعه است و با ابتکارات جدید مردم در زمینه‌های فرهنگ، آموزش، روشنگری و راهنمایی برای نسل جوان غنی می‌شود.

پوتین افزود: همیشه توجه چشمگیری به تقویت همکاری سازنده با دولت و بهبود گفتگوی مثمرثمر بین پیروان اسلام و دیگر ادیان سنتی روسیه شده است.

منبع ایسنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.