خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رپورتاژ آگهی| با کیفیت ترین ماشین آلات سنگبر موجود در بازار

برای برش سنگ ها در ابعاد مختلف و نوع برش های متفاوت، دستگاه های سنگبری متنوعی طراحی و ساخته شده است. مشتریان و کاربران می توانند با بررسی نیازهای مورد نظر خود از جمله نوع سنگ مورد نظر برای برش و نوع برش مورد نظر، اقدام به خرید دستگاه سنگبری مورد نظر خود نمایند.

به گزارش سرویس بازار ردنا ( ادیان نیوز)، برش سنگ ها در ابعاد و اندازه های دلخواه، به صورت دستی و بدون استفاده از ماشین آلات سنگبری، به تجربه، زمان و نیروی بسیاری نیاز خواد داشت.

امروزه روز، با پیشرفت روز افزون کارها، افزایش مخاطبان و مشتریان و درخواست های موجود در بازار، زمان برای همه نقش به سزایی خواهد داشت.

در کنار زمان، اشغال کردن چند نیروی انسانی به طور هم زمان، مقدار هزینه قابل توجهی را برای صاحبان کسب و کار به همراه خواهد داشت.

در نیتجه، با گسترش فعالیت در صنعت ساختمان سازی و نماکاری ساختمان، نیاز به دستگاه های سنگبری روز به روز افزایش یافت و این امر موجب افزایش تولید ماشین آلات سنگبری در داخل از کشور شد.

برای برش سنگ ها در ابعاد مختلف و نوع برش های متفاوت، دستگاه های سنگبری متنوعی طراحی و ساخته شده است.

مشتریان و کاربران می توانند با بررسی نیازهای مورد نظر خود از جمله نوع سنگ مورد نظر برای برش و نوع برش مورد نظر، اقدام به خرید دستگاه سنگبری مورد نظر خود نمایند.

شرکت تولیدی صد صنعت اولین و تنها تولید کننده ماشین آلات سنگبری استاندارد در داخل از کشور می باشد.

کیفیت دستگاه های تولید شده توسط شرکت صد صنعت در حدی می باشد که دستگاه های تولید شده این شرکت سال ها به کشورهای خارجی از جمله ایتالیا، مکزیک، عراق، سایر کشورها، صادر شده است.

دستگاه های شرکت تولیدی صد صنعت، با رعایت استانداردها و تکنولوژی های روز دنیا در کنار استفاده از قطعات مصرفی با کیفیت در دستگاه ها، گواهینامه ها و استانداردهای متعددی را کسب کرده است.

کسب این گواهینامه ها و استانداردها، اطمینان خاطر بیشتری در مشتریان برای خرید دستگاه های سنگبری صد صنعت ایجاد خواهد کرد و گواهی بر کیفیت عالی دستگاه های تولید شده می باشد.

با توجه به اینکه شرکت تولیدی صد صنعت در ابتدا فعالیت خود را با قالب سازی و قطعه سازی آغاز کرده است و در ابتدای دهه هشتاد (۱۳۸۵) به صورت رسمی تولید انواع دستگاه های سنگبری را شروع کرده است، در نتیجه در زمینه تولید ماشین آلات و تولید قطعات مورد نیاز تجربیات کافی را کسب کرده است.

از نقاط قوت قابل توجه این شرکت با سایر شرکت های تولیدی، تولید صفر تا صد قطعات مورد استفاده در دستگاه ها، توسط خود شرکت می باشد.

این امر اثرات مثبت بسیاری برای شرکت صد صنعت به همراه داشته است چرا که شرکت به راحتی می تواند کیفیت قطعات تولید شده را کنترل کند.

در کنار کنترل قطعات تولید شده، امکان سفارشی سازی دستگاه ها، از پارامترهای دیگری است که صد صنعت با توجه به امکانات موجود در شرکت به مشتریان ارائه کرده است.

خدمات پس از فروش کامل و جامعی که شرکت صد صنعت برای مشتریان خود در نظر گرفته است، از موارد قابل توجه دیگری است که نکته قوت این شرکت محسوب می شود.

دستگاه های سنگبری قابل حمل و دستگاه های برش سنگ کارگاهی، از جمله دستگاه های اصلی تولید شده توسط شرکت صد صنعت می باشند.

در زیر به بررسی امکانات و کارکردهای مختلف دستگاه های نام برده شده خواهیم پرداخت.

دستگاه های سنگبری قابل حمل صد صنعت

در ابتدا لازم است ذکر کنیم، دستگاه های قابل حمل صد صنعت با نام های دستگاه سنگبری سیار و یا پرتابل نیز در بازار شناخته شده می باشند.

نامگذاری این دستگاه ها، به راحتی اولین و بارزترین خصوصیات این دستگاه ها را برای کاربران شرح می دهد.

طراحی این دستگاه به گونه ای در نظر گرفته شده است که به وسیله پایه های جدا شونده، وزن مناسب و دستگیره های قرار داده شده در دو طرف دستگاه، امکان جا به جایی دستگاه به صورت نفر بر (۲-۳ نفر) فراهم شده است.

این دستگاه ها در صنعت ساختمان سازی و نماکاری ساختمان، برای برش انواع سنگ های ساختمانی، تزئینی، کاشی و سرامیک، با توجه به امکان حمل و نقل آنها، بیشترین کارایی را خواهند داشت.

موتور دستگاه های سنگبری سیار به طور معمول تکفاز می باشند مگر با درخواست مشتریان و سفارشی سازی دستگاه، که کمی در قیمت دستگاه برش سنگ سیار تاثیر خواهد داشت، موتور دستگاه به سه فاز تغییر داده شود.

تیغه دستگاه های سنگبری نیز، ۲۵۰-۳۵۰ میلی متر برای دستگاه ها در نظر گرفته شده اند، اما در این مورد هم مشتریان می توانند با بررسی برش های مورد نظر و متریال مورد نظر برای برش، تیغه دستگاه را به ۴۰۰ میلی متر ارتقا دهند.

حرکت کلگی موتور در دستگاه های سنگبری قابل حمل، به صورت دستی و توسط اپراتور سنگکار دستگاه، صورت خواهد گرفت و امکان نصب گیربکس دستی، در صورت سفارشی سازی دستگاه ها برای مشتریان فراهم شده است.

انواع دستگاه های برش سنگ پرتابل صد صنعت

  • دستگاه سنگبری قابل حمل لینرگاید
  • دستگاه سنگبری قابل حمل کروم استیل
  • دستگاه سنگبری قابل حمل پروفیلی
  • دستگاه سنگبری قابل حمل کاربری خاص

دستگاه سنگبری قابل حمل لینرگاید

در دستگاه های سنگبری قابل حمل لینرگاید، از دو ریل لینر جهت قرارگیری کلگی دستگاه روی آنها استفاده شده است که علت نامگذاری دستگاه نیز وجود ریل های موجود در دستگاه می باشد.

دقت دستگاه های سنگبری لینرگاید، خطای برش را در این دستگاه های بسیار پایین آورده است و این مورد نکته قابل توجهی در این دستگاه ها محسوب می شود.

دستگاه های برش سنگ پرتابل کروم استیل

تنوع و ابعاد متنوع این دستگاه ها، تمایل مشتریان در خرید آنها را افزایش داده است.

از تفاوت بارز این دستگاه ها با دستگاه های لینرگاید، حرکت کلگی دستگاه بر روی شافت های کروم استیل می باشد که حرکتی روان تر را برای کلگی به همراه داشته است.

هم چنین، وجود گیربکس نیمه اتوماتیک در دستگاه می باشد که در دیگر دستگاه های قابل حمل در صورت سفارش مشتری گذاشته می شود.

دستگاه سنگبری قابل حمل پروفیلی

دستگاه های پروفیلی عملکردی بسیار مشابه دو دستگاه نام برده شده دارند با این تفاوت که کلگی دستگاه های بر روی پرفیل های موجود در دستگاه قرار گرفته است.

دستگاه های سنگبری کارگاهی صد صنعت

دستگاه های کارگاهی صد صنعت از جمله بارزترین تولیدات شرکت صد صنعت محسوب می شوند.

این دستگاه ها در جهت پوشش دهی برش هایی با طول بلند، استفاده در جهت برش کاری های سنگین و برای حجم کاری بالا، به تولید رسیده اند.

قیمت دستگاه برش سنگ کارگاهی، به دلیل کیفیت متریال به کار رفته در آنها، استحکام بالای قطعات، اتوماتیک بودن دستگاه و دقت بالای آن، از دستگاه های سنگبری قابل حمل بالاتر بوده و اما در مقایسه با امکانات ارائه شده بسیار مناسب می باشد.

دستگاه های برش سنگ کارگاهی برای سنگ بری، ابزار زنی و یا پروفیل کاری، راسته بری، فارسی بری و شیار زنی، در کارگاه ها و کارخانه ها، مورد استفاده قرار می گیرند.

وزن دستگاه های سنگبری کارگاهی به گونه ای است که ارتعاشات دستگاه را در زمان برش کاری به صفر می رساند و دقت برش دستگاه را بالا می برد. در نتیجه جا به جایی دستگاه به کمک لیفتراک و یا جرثقیل امکان پذیر می باشد.

انواع دستگاه های سنگبری کارگاهی صد صنعت

دستگاه سنگبری کارگاهی با طول بلند مدل تیتانیوم

با استفاده از دستگاه تیتانیوم امکان راسته بری و فارسی بری برای مشتریان فراهم شده است.

دستگاه سنگبری و ابزار زنی کارگاهی مدل امگا پلاتینیوم

دستگاه پلاتینیوم از دستگاه های چند کاره شرکت محسوب می شود که قابلیت فارسی بری، راسته بری و ابزرازنی، با این دستگاه، امکان پذیر می باشد.

دستگاه فارسی بری کارگاهی با طول بلند مدل SR-45

دستگاه فارسی بر صد صنعت، تخصصا برای فارسی بری سنگ طراحی شده است.

در آخر، شرکت تولیدی صد صنعت با در نظر گرفتن نظرات مشتریان به عنوان اصلی ترین نکته در خط تولید خود، حفظ کیفیت دستگاه های تولید شده، ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش کامل و تنوع گسترده در تولیدات، بهترین تولید کننده ماشین آلات سنگبری در داخل از کشور می باشد که نام خود را در طی ۴۰ سال فعالیت خود به یک برند در زمینه سنگبری تبدیل کرده است.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.