خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تعطیلی کنیسه ها تا اطلاع ثانوی در پی موج پنجم کرونا

روابط عمومی انجمن کلیمیان تهران اعلام کرد: به علت شیوع گسترده و نگران‌کننده ویروس کرونای دلتا کنیسه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، روابط عمومی انجمن کلیمیان تهران به اطلاع همکیشان ارجمند می‌رساند به علت شیوع گسترده و نگران‌کننده ویروس کرونای دلتا در کشور و همچنین در میان افراد جامعه، متاسفانه کلیه کنیساهای تهران در همه روزها (از جمله شب‌‌های شبات و روزهای شبات)، تا اطلاع ثانوی تعطیل کامل می‌باشند.

براساس گزارش ها، میزان سرایت در سویه جهش یافته‌ی دلتا، به مراتب حادتر و شدیدتر بوده و آمار مبتلایان و جانباختگان و همچنین وضعیت بیمارستان‌های کشور، متاسفانه به شدت تاسف‌برانگیز و هشداردهنده می‌باشد.

لذا در راستای لزوم پایبندی به آموزه‌های جاودان توراتِنو هَقِدوشا (تورات مقدس) در خصوص حفظ سلامتی جسم و جان، روابط عمومی انجمن کلیمیان تهران موکدا از کلیه همکیشان ارجمند و گران‌قدر، درخواستِ رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی را در بالاترین سطح ممکن دارد.

در این ایام که کشور و جامعه عزیزمان با وضعیت حاد و خاصی مواجه است، بیش از هر زمان دیگر به الطاف بی‌کران و لایتناهی قادر مطلق، معتقد، پایبند و امیدواریم.

منبع انجمن کلیمیان تهران
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.