خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رپورتاژ آگهی| ۵ شرکت معتبر قالیشویی در کرج

در این نوشتار به بیان ویژگی های یک قالیشویی معتبر مانند قالیشویی کرج و البته معرفی ۵ شرکت معتبر قالیشویی در کرج می پردازیم که امیدواریم کارگشا باشد.

به گزارش سرویس بازار ردنا (ادیان نیوز)، امروزه با تغییر سبک زندگی امکان شست و شوی شخصی فرش و قالی در حیاط منزل وجود ندارد ناگزیر این امر به قالیشویی ها محول شده. نکته ی مهم در این میان یافتن قالیشویی معتبر است . در این نوشتار به بیان ویژگی های یک قالیشویی معتبر مانند قالیشویی کرج و البته معرفی ۵ شرکت معتبر قالیشویی در کرج می پردازیم که امیدواریم کارگشا باشد.

نکته مهم در انتخاب قالیشویی، اعتبار،اصالت قالیشویی و تخصص کارکنان در شستن انواع فرش است

قالیشویی کرج ، قالیشویی در مهرشهر یا فردیس یا هر نقطه ی دیگر کشور تفاوتی ندارد نکته مهم در انتخاب قالیشویی، اعتبار،اصالت و تجهیزات قالیشویی و تخصص کارکنان در شستن انواع فرش است که در هنگام انتخاب قالیشویی باید مورد توجه قرار گیرد.

چرا باید شستن فرش و قالی را به قالیشویی های معتبر سپرد ؟

فرش و قالی نماد هنر و سلیقه ی ایرانی است . فرش از دیرباز یکی از ارزشمند ترین کفپوش ها بوده و البته عنصر مهمی در زیبایی بخشی به اماکن مختلف به شمار می رفته است. شست و شو و نظافت فرش و قالی همواره از مهمترین دغدغه های همه ی ماست . در گذشته ای نه چندان دور شست و شو فرش و قالی در حیاط های وسیع منازل و به شکل سنتی انجام می شد اما با تغییر سبک زندگی و افزایش روز افزون آپارتمان نشینی و البته بحران کم آبی که با آن مواجهیم شست و شو به این شکل نه توجیه دارد نه امکانپذیر است. بهترین و ساده ترین راه برای شست و شو این متاع ارزشمند سپردن آن به قالیشویی است. اما کم نیستند مواردی که افراد فرش را جهت شست و شو به قالیشویی ناشناخته و نامعتبر سپرده و پس از تحویل گرفتن فرش متوجه آسیب شیرازه، کجی فرش، پوسیدگی ریشه ها،پارگی فرش و یا در هم آمیختگی رنگها فرش شده اند. پس انتخاب یک قالیشویی معتبر و حرفه ای به اندازه ی ارزش قالی و فرش های خوش نقش منزلمان اهمیت دارد.

قالیشویی در کرج

قالیشویی های عضو اتحادیه ملزم به رعایت نرخ نامه مصوب هستند

در هنگام انتخاب قالیشویی به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

آدرس محل قالیشویی

امروزه وقت و زمان و هزینه دغدغه ی همه ی مردم به ویژه ساکنین کلان شهرها است . با توجه به حجم ترافیک ،هزینه ی حمل و نقل فرش و بُعد مسافت مسلما منطق نخواهد بود که ساکنین شهری مانند کرج قالیشویی کرج را رها کرده و فرش را برای شست و شو به قالیشویی های مستقر در تهران و یا مثلا رودهن بسپارند.بنابراین اولین و مهمترین نکته در انتخاب قالیشویی مناسب توجه به فاصله ی آن تا محل مورد نظر شماست. به لطف افزایش دسترسی ها و گسترش خدمات اینچنینی امروزه نه تنها دسترسی به قالیشویی کرج به سهولت ممکن است بلکه ساکنان دیگر نقاط کرج نیز به سهولت به مراکز معتبر قالیشویی در مهرشهر و یا مثلا قالیشویی در فردیس دسترسی دارند پس این دغدغه تا حدود زیادی حل شده است.

قالیشویی در کرج

قالیشویی باید به فراخور حجم فعالیت خود مجهز به گرمخانه و برخوردار از خشک کن های در حجم های مختلف باشد.

جواز و پروانه معتبر قالیشویی

برای اولین بار در سال ۱۳۵۱ خورشیدی صنف قالیشویان در تهران به شکل رسمی آغاز به کار کرد. از همان زمان تا کنون قانونا ً عضویت در اتحادیه و دریافت جواز و پروانه کسب برای فعالیت رسمی و قانونی قالیشویی الزامی است . پس در هنگام انتخاب قالیشویی کرج یا هر نقطه دیگر حتما به جواز و عضویت قالیشویی مد نظر در اتحادیه قالیشویان توجه کنید چرا که جواز به معنای نظارت کامل و بر حسن عملکرد و کیفیت کار قالیشویی است و در صورت بروز مشکل واحدها و کارخانه های مجاز ملزم به پاسخگویی خواهند بود. قالیشویی های عضو اتحادیه نیز ملزم به رعایت نرخ نامه مصوب هستند. پس برای دریافت با کیفیت ترین خدمات تخصصی شست و شو و البته پرداخت هزینه ی منصفانه حتما بررسی جواز و عضویت در اتحادیه قالیشویان را مد نظر داشته باشید.برای آگاهی از فهرست قالیشویی های معتبر می توانید به سایت اتحادیه مراجعه کنید.

انجام شست و شو در کارخانه ی اصلی و عدم واسطه گری

موارد بیشماری وجود دارد که برندهای مجاز قالیشویی به اتکای جواز و معروفیت خود اقدام به راه اندازی دفاتر قالیشویی نموده و با جلب اعتماد مردم به جذب مشتری می پردازند اما شست و شو را به مراکزی ناشناس و فاقد جواز می سپارند. در این حالت چنانچه در حین شست و شو مشکلی رخ دهد دفاتر واسطه به هیچ عنوان پاسخگو نبوده و عملا هچ کس مسئولیت خسارات احتمال را نمی پذیرد . پس در هنگام انتخاب قالیشویی حتما اطمینان حاصل کنید که فرآیند شست و شو در کارخانه ی همان قالیشویی مندرج در جواز انجام می شود نه جای دیگر

ارائه خدمات پشتیبانی کامل و موثر

نکته مهم دیگری که در هنگام انتخاب قالیشویی کرج یا هر قالیشویی دیگری باید مد نظر قرار گیرد کیفیت خدمات پشتیبانی است . پشتیبانی مناسب و فعال این امکان را به شما می دهد که به طور کامل در جریان روند شست و شو و اینکه فرش مورد نظرتان در چه مرحله ای از شست و شو می باشد قرار گرفته و هماهنگی های دقیقی برای زمان تحویل و دریافت فرش انجام دهید . همچنین در صورت وجود هرگونه مشکل در شست و شو واحد پشتیبانی پیگیر رفع مشکل خواهد بود . به جرات می توان گفت نحوه پشتیبانی به اندازه مهارت در شست و شو در کیفیت کار قالیشویی موثر است.

قالیشویی در کرج

در صورت وجود هرگونه مشکل در شست و شو واحد پشتیبانی پیگیر رفع مشکل خواهد بود

یک قالیشویی معتبر و ماهر چه امکانات و ویژگی هایی دارد ؟

دستگاههای مکانیزه و مواد شوینده اختصاصی

علاوه بر موارد فوق الذکر یک قالیشویی معتبر و متخصص بایستی از دستگاه های مکانیزه و فرمول شست و شوی مدرن برخوردار باشد چرا که عمل قالیشویی تنها منحصر به شست و شو نیست. کلیه اقدامات مربوط به لکه بری، ترمیم و تعمیر فرش باید توسط تیم متخصص و ماهر و با استفاده از مواد شوینده ی اختصاصی و دستگاههای مدرن شست و شو انجام شود .

گرمخانه مجهز و خشک کن هایی با حجم مختلف

خشک کردن فرش در معرض آفتاب علاوه بر زمانبر بودن در موارد بسیاری باعث آسیب به بافت و رنگ و تار و پود فرش می شود. به علاوه خشک کردن فرش به شکل سنتی در شهر های باران خیز و معتدل دردسرها فراوان به دنبال دارد بنابراین قالیشویی خواه یک کارخانه مدرن قالیشویی کرج باشد یا کارگاه کوچک قالیشویی در فردیس باید به فراخور حجم فعالیت خود مجهز به گرمخانه و برخوردار از خشک کن های در حجم های مختلف باشد.

قالیشویی در کرج

قالیشویی بانو،قالیشویی خوشنام،قالیشویی مرکزی،قالیشویی چلسی و قالیشویی پارسیان ۵ تا ا برترین قالیشویی های کرج هستند

۵ تا از بهترین مراکز قالیشویی کرج کدامند؟

فهرست مفصلی از قالیشویی های مجهز و با سابقه ی فعال در سراسر کشور در سایت اتحادیه قالیشویی موجود است اما ساکنان استان البرز و شهر کرج برای یافتن بهترین قالیشویی کرج می توانند به فراخور آدرس محل سکونت خود به مراکز معتبر قالیشویی در مهرشهر یا شرکت های قالیشویی در فردیس مراجعه نموده و چه بهتر که خدمات کامل و به روز شست و شو، ترمیم و لکه بری انواع فرش ، موکت و قالی و قالیچه های نفیس را از یکی از شرکت ها معتبر فعال در صنف قالیشویی کرج اعم از قالیشویی بانو،قالیشویی خوشنام،قالیشویی مرکزی،قالیشویی چلسی و یا قالیشویی پارسیان دریافت کنند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.