خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تاکید بر تعطیلی کنیساها و لزوم دقت مضاعف در اجرای مراقبت‌های بهداشتی

در راستای لزوم پایبندی به آموزه‌های تورات در خصوص حفظ سلامتی جسم و جان خود و دیگران، انجمن کلیمیان تهران همچنان بر تعطیلی کنیساها تاکید دارد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، پیرو اطلاعیه قبلی درخصوص تعطیلی کنیساها، خدمت کلیمیان گرامی یادآور می‌شود متاسفانه وضعیت بیماری کرونا در کشور و در میان جامعه، به شدت حاد و خطرناک می‌باشد به طوری که در نهایتِ تاسف، تنها در طی چند روز اخیر، شاهد از دست دادن تنی چند از همکیشان عزیز و گران‌قدر خود بوده‌ایم.

متاسفانه شرایط به گونه‌ای است که لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حتی اجازه اجرای مراسم مذهبیِ معمول برای متوفیان را نیز امکان‌پذیر نمی‌سازد و دفن مرحومان، با کمترین تعداد حضار صورت می‌گیرد. بنابراین و با توجه به شرایط خطیر پیش‌آمده و در راستای لزوم پایبندی به آموزه‌های جاودان توراتِنو هَقِدوشا (تورات مقدس) در خصوص حفظ سلامتی جسم و جان خود و دیگران، انجمن کلیمیان تهران همچنان بر تعطیلی کنیساها تاکید داشته و بر آن اصرار دارد. بدیهی است مسئولیت بروز هرگونه مشکل و اتفاق تلخ، متوجه آن دسته از افراد خاطی است که با سهل‌انگاری و مقاومتِ بی‌جا، نه تنها به سلامت خود، بلکه به سلامت دیگران نیز کوچک‌ترین توجهی نشان نمی‌دهند.

روابط عمومی انجمن کلیمیان تهران عاجزانه و موکدا از کلیه همکیشان ارجمند و فرهیخته تقاضا دارد بیش از پیش در رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، دقت لازم و مکفی را به عمل آورند.

در این ایام که جهان با وضعیت حاد و خاصی مواجه است، بیش از هر زمان دیگر به الطاف بی‌کران و لایتناهی قادر مطلق، معتقد، پایبند و امیدواریم.

منبع انجمن کلیمیان تهران
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.